wtorek, 11 listopada 2014

Mój Mikołaj:)

Kochani, podobno w Paryżu nie zrobią z kawy ryżu, ale Mała Sowa udowodni Wam, że Mijak może być Mikołajem!
Przedstawiam kolejne, niezwykłe wcielenie Mijaka!
Poznajcie Mijaka Mikołaja, czyli: MI - JA - KOŁAJA!

Mijakołaj uszyty został z bardzo jasnej tkaniny, która ma podkreślać jego zaczerwienione od mrozu policzki. Jest to zimowy Mijak, więc o żadnej opaleniźnie nie ma mowy.
Muszla obowiązkowo czerwona. No i najważniejszy atrybut - worek z prezentami!
 Woreczek nie jest atrapą, można rozwiązać sznurek i włożyć do środka jakiś drobiazg. Co powiecie na... pierścionek zaręczynowy? Bo jeden z tych Mijakołajów spełni rolę takiego pośrednika:)

Na koniec piórkowa choinka... żadna nowość, jak myślę, ale dość efektowna dekoracja. Styropianowy stożek oklejony rzędami piórek.

Ciekawa jestem, czy Mijakołaj zyska Waszą sympatię?
 Jeśli tak, pojawi się w zapowiadanym Candy:)
Pozdrawiam Was serdecznie
Mała Sowa Mijakołajowa:)



23 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczni pomocnicy mikołaja ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super pomysł z tym pierścionkiem... Ciekawe, który facet sobie to wymyślił - pewnie będą to niezapomniane święta, a mijakołaj będzie co roku przypominał wybrance o tych oryginalnych oświadczynach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz wyobraźnie, świetny ten ślimak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje mijaki, są cudne, garściami, jakbym moła to bym cały koszyk z nimi postawiła, choinka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłabym się nie zgodzić gdyby w takim mijaku ktoś podarował mi pierścionek ;) I mijaki i pierścionki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy zachwyci??Kochana pożarł nasze serca jak listek sałaty :) i choineczka cudna,ja też się skuszę.Może .Jak czas pozwoli . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w czerwieni mikołajowej Mijakowi miło jest!!!! i można połamac jezyk i stracic serducho dla tego kawalera w czapie. Super pomysł, super wykonanie, a ja wciąż rozmyślam nad moją pacynką:)))))))))))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Och tak, jest wspaniały! I ten pomysł z woreczkiem - a jakże, genialny!

    OdpowiedzUsuń
  9. MI - JA - KOŁAJKI są rewelacyjne!!! Od razu pomyślałam, że idealne na Mikołajki!
    Choineczka też fajniutka, oj, nie mogę już doczekać się świąt!!!
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. zostawię chyba bez komentarza - bo co ja mam komentować takie piękności - masz swojego Mikołaja - pięknego cudnego i niepowtarzalnego - buziaki ślę ci Agatko wielgachne - Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne Mikołajki,mnie urzekły bez dwóch zdań.
    Zamiast woreczków można zrobic również prezenciki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny mijak mikolajkowy !!!!! Pomysl genialny !!!
    Pozdrawiam cie serdecznie.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  13. jest cudowny, przesłodki!!! a pomysł z pierścionkiem zaręczynowym? aż zazdroszczę przyszłej narzeczonej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, Ty to masz rewelacyjne pomysły. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny Ci wyszedł, pomysł na wykorzystanie woreczka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny Mijak i jaka kreacja- dekoracja~!

    OdpowiedzUsuń
  17. mikołajkowy ślimak jest swietny, a choinke moze zrobie z dzieciakami w przedszkolu;))pozdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślimaczki są cudne, bardzo świąteczne. A choinkę z piórek widzę pierwszy raz w życiu - doskonały pomysł i piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń