piątek, 28 listopada 2014

Nowe gwiazdy Kącika

WitamWas kochani Obserwatorzy! 
Jak zawsze dziękuję za odwiedziny i komentarze. 
Ciekawa jestem, czy już myślicie o dekorowaniu swoich mieszkań? Ja zaczynam w sobotę:)
W tym roku wszystkie ozdoby szyję po raz pierwszy. Tak to jest, człowiek rozwija się, pojawia się wiele nowych pomysłów:)
W ten sposób pojawiły się nowe gwiazdy Kącika... czyli tkaninowe gwiazdki:) Żadna to nowość, ale ja szyłam je po raz pierwszy. Miałam pewne obawy, czy wyjdą równe, ładne... itp. Okazało się, że bardzo spodobało mi się ich szycie; na próbę zrobiłam parę pojedynczych, tak do kompletu:

 No i tak się rozgwiazdkowałam! Powstały pojedyncze gwiazdki - zawieszki:



 Dla lepszego efektu każdą przepikowałam guziczkiem. 

W końcu zaszalałam i powstały girlandy:
Nie wiem, czy widać na zdjęciu - gwiazdki są w kolorze białym i ecru. W środku przyszyłam białe perełki, wyglądają delikatniej, niż guziki.

Proste, a jednak efektowne. 
Kolorystyka - pełna konsekwencja. Nie wiem, jak to się stało, ale tkaniny: czerwona krateczka, beż, czerwone paseczki stały się moimi ulubieńcami w tym sezonie świątecznym!
Pozdrawiam bezśnieżnie
Mała Sowa Gwiazdkowa:)

28 komentarzy:

  1. Agatko p€łka bardzo mi się podoba, a właściewie rzeczy na niej. cudne, a gwiazdeczki, po prostu urzekają, są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne girlandy z gwiazdek :)
    I takie to można wykorzystać cały rok :)
    Świetny pomysł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Sowko, piekne dekoracje !!!!!
    Ja jestem na poczatek gotowa, ale moje dekoracje sie rozwijaja az do Bozego Narodzenia, wiec zobaczymy co jeszcze sie u mnie zmieni albo zagosci.
    Pozdrawam i uciekam, bo mam jeszcze mnostwo prezentow do wykonania, hi, hi...
    Milego 1. Adwentu
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba czytamy sobie w myślach bo ja aktualnie też szyje ozdoby i do tego kilka gwiazdek które ozdabiam właśnie guziczkami :)
    Twoja girlanda jest przepiękna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wykorzystane gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest i to piorunujący a gwiazdeczki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękności!!! W tym roku już nie zdążę nic uszyć, ale w przyszłym, kto wie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. i rozgwieździło się na dobre ;) poniedziałkowa kawka będzie mi wyjątkowo dobrze smakować :* tulam w ten mroźny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne ozdoby:)
    bardzo podobaja mi sie te girlandy i pikaowane gwiazdki, boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne gwiazdeczki, dają wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo stylowe, pachną świetami:)))) dla mnie bomba, pozdrawiam i życze duuużo siły w przedświątecznych przygotowaniach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne! Prosta i bardzo efektowna ozdoba, a takie najbardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko, mam nadzieję, że wkrótce obejrzę te cudowności na żywo;)))) Pozdrawiam gorąco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Jestem swieżynką w blogosferze, chodzę po blogach i podziwiam Wasze działka. U Ciebie znalazłam sporo z tego co sama uszyłam to i jakąś więź poczułam ;) Gwiazdki pierwszorazowe super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, ale cudne te gwiazdeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda! Przepiękne są te gwiazdeczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, w prostocie tkwi elegancja, bardzo mi się one podobają.

    OdpowiedzUsuń
  18. śmiać się będziesz ale uszyłam sobie podobne. Jedynie nie pikowałam ale to świetny pomysł. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne gwiazdeczki. Super te girlandy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Są piękne i wyszły ci rewelacyjnie równiutkie ażci zazdraszczam twej cierpliwości i dokładności - buziole ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzisz jak Ci to pięknie wyszło, obawy były niepotrzebne. Guziczek rzeczywiście dodaje smaku.

    OdpowiedzUsuń