poniedziałek, 24 listopada 2014

Śpioszki

Witam Was serdecznie!
Kochani, nie było mnie kilka dni i dlatego nie odwiedzałam Was tak, jak zwykle. Ale już jestem i jak najszybciej nadrobię zaległości:) 
Dzisiaj chciałabym pochwalić się śpiochowym duetem, którego uszyłam dla Edytki. Mijak to dla mnie nic nowego, ale aniołka szyłam pierwszy raz. Trochę się obawiałam, czy sprostam zadaniu, ale nawet udało mi się stworzyć coś tildopodobnego:) 


Mijak przygotowany jest do snu: stos wygodnych poduszek, szlafmycka  i muszla - piżamka:)

Anioł również ubrany został w koszulę nocną. Dodatki: poduszka i szlafmyca zgodnie z tildową konwencją:



 
Do tego małosowiaste serduszka, dobrane kolorystyczne:
 Wszystko w moich ulubionych brązach i beżach. 
Kochani, dziękuję za odwiedziny i komentarze. Witam serdecznie nowe osoby, cieszę się, że chcecie zaglądać do mnie. 
W następnym poście pokażę kolejne ozdoby świąteczne, czas najwyższy!
Pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa Śpiochowa:)

29 komentarzy:

  1. Ach, już się zachwycałam tym zestawem u Edyty na blogu :) Ale jest taki nieziemski, że można się nad nim zachwycać bez przerwy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślimaki Mijaki twoje znam, ale Tilda urocza... i te groszki w brązach- super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny zestaw :* Kochana rozwijasz skrzydła i jak to madrą sowe przystało poszerzasz swe horyzonty! brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mijak super aniołkowi też niczego nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw cudny. Kolory super dobrane.
    U mnie sie tydzien zaczal od mycia okien...Trzeba sie bylo kiedys za nie zabrac, bo dekoracje na brudnych oknach chyba zle wygladaja, hi, hi.....
    I tak powoli sama sobie robie stres.....Zaczynac wpadac w panike......Bo to przeciez juz w niedziele 1. adwent !!!!! Boze, gdzie ten czas przepadl.....
    Ale nie ma co marudzic...Dalej trzeba....Pozdrawiam serdecznie
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne :) podziwiałam już je u Edytki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boski duet :) kolor i te groszki - mmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu są cudne i tyle! Kolory super dobrane, też lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duet przepiękny i te serduszka są bardzo fajne:) Ślimaczek z poduszkami zdobył moje serce:)

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę się wyróżniać jak napisze że przepiękne prace :)Śpioszek wyszedł wspaniale, a bez serduszek nie wyobrażam sobie twojego bloga. To właśnie one kojarzą mi sie z Małą Sową :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i dołączenie do obserwatorów, to dla mnie zaszczyt mieć w mym gronie tak utalentowaną kobietkę :)
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko powiem tylko tyle -zdjęcia nie oddają całego piękna wszystkich tych szyjątek są cudne, każdy mi ich zazdrości a ja je nosze z pokoju mojego do salonu i nie moge się zdecydować, gdzie mają osiąść, w salonie kazdy mi ich zazdrości i chyba w nim zostaną, są po prostu genialne

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te Twoje dzieła. Nie można oczu oderwać. Takich rzeczy nie potrafię robić, ale chociaż oko nacieszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem krótko, ŚLICZNE :)
    Jak dla mnie niewykonalne...

    OdpowiedzUsuń
  14. a widzialam koleżanka już się chwaliła
    piękny komplet

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, Śpioczek jest boski:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne to wszystko. Bardzo ładny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniołek jest przesłodki, ale ślimak przebija wszystko!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, jak zwykle :D a czapa ślimaka jest bombowa ^_^

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy duet, bardzo ładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic, tylko utulić i pod kołderkę. Urocze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozkoszny duecik! Ach! być tak małym dzieckiem....

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ,ale ślimak nieziemski Pozdrawiam .Dwa tygodnie do Ciebie nie zaglądałam i proszę jakie cuda zobaczyłam po powrocie

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniołek jest badzo tildowaty i ma pięknie uszyte ubranko, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Duecik wyszedł boski :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń