środa, 26 listopada 2014

Tildowe renifery

Kochani!
Jeśli Mikołaj poszukuje reniferów, które pociągną jego sanie po naszej bezśnieżnej krainie, polecam mu  moje stado:)
Dzisiaj przedstawiam renifery Tilda. 
Uszyłam je w trzech wersjach kolorystycznych. 
W tym roku wyjątkowo spodobały mi się czerwienie, które dawno nie pojawiały się w moich bożonarodzeniowych dekoracjach.


Krateczkowa tkanina zaskoczyła mnie najbardziej. W ciągu roku nie korzystam z niej wcale, ale jeśli chodzi o świąteczne ozdoby jest idealna. 

Mój ulubiony beż w kropeczki jest niezawodny; pasuje zawsze i do wszystkiego, mogłabym szyć tylko z niego:)

Czerwień... wyszło lepiej, niż myślałam:)


  
Każdy renifer posiada uzdeczkę, nie ma obawy, że poniesie:)


Tildowe renifery szyłam po raz pierwszy. Wykrój nie jest skomplikowany, ale całość bardzo pracochłonna. Efekt - sama nie wiem. Musicie przyznać, że tildowa wizja fauny jest nieco
 dziwna:)
Pozdrawiam serdecznie
Mała S.

28 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne, ale na fot . 2 sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, nawet masz Rudolfa Czerwononosego. Jak mogłaś Mikołajowi zakosić renifery??? A jak do Ciebie się Mikołaj po nie nie zgłosi to prezentów nie będzie:( Oczywiście żartuję. Te renifery są boooskie!!! Piękne i w ogóle ochy i achy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Popłynęłaś... :) Ja natomiast mogłabym mieć wszystko w kropki i kropeczki i to w każdym kolorze; od odzieży po naczynia, a nawet mydełko :p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi jest wspaniały! Cudeńko, bardzo mi się podobają Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie bardzo fajne, ale ten w kropeczki tez skradl moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja obstaje mimo wszystko za Kropkiem -- Muchomorkiem :) obłędny jest!!

    OdpowiedzUsuń
  7. rany ale one śliczne, może i dziwna jest tildowa wixzja ale bardzo mi się podoba, Agatko piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. są świetne jak nie lubisz pognaj stadko do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ty jestes naprawde artystka !!!!! Przesliczne renifery. Ten bezowy tez moj ukochany !!!!!
    U mnie dalszy ciag prezentow. Moje siostrzenice bardzo sobie moje kosmetyczki i male siatteczki zazyczyly, wiec maszyna jeszcze nie ma wolnego. No i dalej skarpety na drutach......Trzeba miec zapas, bo u nas wszyscy je chetnie nosza.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała Sowo,
    Piękne renifery...
    Chylę czoła :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje renifery są pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beż w kropeczki najpiękniejszy!
    Fauna tildowa jest wyjątkowa :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są!!! szczgólnie ten cały czerwony !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne wszystkie !!! :) Suuper materialy :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega! Brak mi słów :) Są naprawdę fantastyczne! No i ten materiał w kropki - wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem co napisać .Jestem pełna podziwu dla twojej perfekcji są odlotowe wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajowe reny, te kropeczkowe podobają mi się najbardziej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje stadko reniferów jest świetne, saniom Mikołaja dałyby radę bez problemu :)
    U mnie ostatni wpis również z tildowymi reniferami w wersji kalendarza adwentowymi, zapraszam iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Stado śliczne, mają ciut grube uda ale jak ma być klasyczna tilda, to z tym się nie polemizuje, ma tak być i już:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w Tych reniferach, w ogóle w Twoich pracach:)))

    OdpowiedzUsuń