piątek, 5 grudnia 2014

Ho! Ho! Ho! Do kogo Mikołaj?

Kochani!
Od razu przechodzę do sedna sprawy. Przedstawiam wyniki Candy:
W zabawie wzięło udział osiemdziesiąt trzy osoby. Na pocięte paski z losami Mikołaj pożyczył mi swój worek:
 Rączka małego mikołajka Krzysia wylosowała...

Może tym razem :):)? zajmuje wygodne miejsce i czekam:)
pozdrawiam ;)

Gratuluję wygranej! Dziękuję wszystkim za udział w Candy; żałuję, że mogę obdarować tylko jedną osobę:(  ..........................................................................................................
No a teraz już spokojnie:)
Dziękuję za tak liczne odwiedziny, komentarze. Serdecznie witam nowych Obserwatorów.
U mnie ozdoby świąteczne już na finiszu. 
Dzisiaj pokażę komplety zawieszek, które zawsze chciałam posiadać, a dopiero w tym roku zrealizowałam ten zamiar. W sumie nic nowego, ani trudnego - pięć małych, tildowych serduszek. Taki zestaw zobaczyłam po raz pierwszy wiele lat temu, w Ikei. Piękne, tkaninowe serduszka, białe i czerwono - krateczkowe. Miały specyficzny kształt (tilda, teraz dopiero rozumiem:) i były zupełną nowością na tle innych świecidełek. Niestety ich cena nie była już taka atrakcyjna...
Ale ja dzisiaj mogę sobie na nie pozwolić:) Jest maszyna, tkanina i proszę, oto moje zawieszki:



Prezentuję je w gałązkach wierzby, która stoi w moim przedpokoju cały rok. Ale zawieszki ozdobią równie ładnie choinkę lub gałązkę świerku włożonego do wazonu:




Czerwień to bezapelacyjnie najbardziej świąteczny z kolorów:) Ale ja pokusiłam się także o inną kolorystykę. 
Bo gdy trzeba ozdobić jakiś "męski" kącik czasem brakuje pomysłu. Bombki nie pasują, za słodko, obciachowo...A taka dekoracja raczej nie urazi wrażliwego gustu:)






Tyle na dzisiaj:)
Jeszcze raz gratuluję wygranej, proszę o szybkie podanie danych i zaraz wysyłam paczkę!

W następnym poście pochwalę się dekoracjami w moim M, bo w tym roku zmiany, oj, wielkie zmiany.
Pokażę także poduszki... dzieła mojej Mamy.
Do zobaczenia,
Wasza Mała Sowa



33 komentarze:

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni!
    A serduszka - jak zwykle u Ciebie - bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    My męski kącik ozdabiamy bombkami z ulubionej drużyny piłkarskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Ozdoby są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) A co do serduszek... zazdroszczę ilości serduszek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te komplety serduszkowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne serduszka...Te czerwone oczywiscie w moim guscie.
    Pozdrawiam goraco i zycze milego drugiego adwentu.
    Gabi

    Dziekuje za przemily komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  8. serca śliczne, pięknie uszyte, wspaniałości, a dekoracji już nie mogę się doczekamć, jestem bardzo ciekawa Twoich pomysłów, oj bardzo , poza tym gratuluję wygranej w candy a Tobie bardzo dziękuję za zabawę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zwyciężczyni :) Dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne serca:) ślicznie uszyte:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej ;)
    a te ozdobniki cuuudne są :) idealne do wszechobecnego już nie rozbłyszczanego za mocno klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni :)) Śliczne te Twoje zawieszkowe serduszka :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne gratulacje :) Nie powiem, okropnie zazdroszczę tego mijaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serducha! Świetnie wyglądają na gałązkach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulacje, nie wygralam , ale zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję obdarowanej osóbce :) Czy umiejętność szycia to nie wspaniała rzecz? ;-) Można tyle rzeczy zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję szczęśliwego losu:)
    Serduszka wyglądają wspaniale na gałązkach wierzby:) a już szczególnie właśnie te czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Igi:)
    Serduszka śliczne i te serduszka w granatowych kolorkach też:)

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba musze być grzeczniejsza - ale co tak kochana dziękuję za wspaniałą zabawę a Idze serdecznie gratuluke - natomiast serducha są cudowne i jak nie lubię niebieskich kolorow to te granaty do mnie bardzo przemawiają czekam niecierpliwie na następny post - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwyciężczyni :)
    A Twoje serduszka są doprawdy urocze i bardzo świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zabawę, a serduszka rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne zawieszkowe serduszka :))) Czerwien uwielbiam ,zwlaszcza na swieta :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczne zawieszkowe serduszka :))) Czerwien uwielbiam ,zwlaszcza na swieta :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie zorganizowane losowanie , szkoda że ..... nie dla mnie ... ale gratulacje wielkie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej dziękuję!! ale niespodzianka:)) przeczytałam kogo wylosowała mała rączka mikołaja Krzysia i nie zrozumiałam ze to o mnie mowa :)))
    Zawieszki piękne jak zawsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie cuda! Wspaniałe są te Twoje serduszka! Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne, to serduszko z materiału w czerwone gwiazdki bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń