wtorek, 9 grudnia 2014

Inaczej

Witam Was kochani!
Mam nadzieję, że byliście grzeczni i Mikołaj przyniósł Wam dużo prezentów:) 
Ja zaraz pochwalę się moimi.
Pisałam już wcześniej, że wraz z początkiem grudnia zaczęłam dekorować mieszkanie. W tym roku po raz pierwszy zrobiłam to inaczej. Zaczęło się od nowego nabytku - obrusu z Biedronki, szarego w gwiazdki. Nie wiem, co się stało, ale jak tylko nakryłam nim stół, od razu podjęłam decyzję o zmianie całej aranżacji.
Na pierwszy ogień poszedł stroik - przerobiłam go całkowicie. Wyrzuciłam wszystkie błyszczące i brokatowe ozdóbki, postawiłam na całkowitą naturalność:
Kupując obrus miałam wielką chętkę na pasujące do niego poszewki. Niestety, szycie zobowiązuje do czegoś:) Z drugiej strony nie cierpię szyć poduszek... Wtedy do akcji wkroczył mój cudowny Mikołaj - Mama. 
Oto jej dzieła:

Mój prezent mikołajkowy:)

Ja z kolei uszyłam komplet serduszek i gwiazdkę, wszystko dopasowane kolorystycznie:

 Całość prezentuje się tak:





Na dzisiaj to już wszystko:) Gdy tylko ubiorę choinkę, zaraz pochwalę się pozostałymi dekoracjami.
Pozdrawiam serdecznie
Wasza Mała Sowa

25 komentarzy:

  1. piękny komplet!!! poduszki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. MAMA Agatka szyje piękne poduchy coś o tym wiem. Dziekuje bardzo są przepiękne A te zachwycające. Oj Agatko super szyjecie obie starannie i cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie !!!!! Ja też mam ochotę wejść w szarości w pokoiku mojej córci , który odziedziczyła po starszym bracie -więc zmiany aż się proszą !!!! Widząc jak pięknie jest u Ciebie myślę że to dobry wybór będzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szarości. Poduchy są super.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne połączenie :* naturalność dała tyle spokoju w Twoim salonie ... w Święta będzie miło odpocząć w takim wystroju :*

    OdpowiedzUsuń
  6. szarości bardzo lubię i ty to pięknie ujęłas

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne, ale ten stroik jest najpiękniejszy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed paroma laty tez mnie napadla szarosc i naturalnosc...Ale w tym roku wrocila tradycja ( co mojego meza cieszy ).
    O taka mama to by mi sie tez przydala. Sliczne poduchy.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie... Kurde muszę się wziąść za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny stroik, proste rozwiązania zazwyczaj są tymi najlepszymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aranżacja całości - rewelacja :) Kolory i desenie pięknie się zgrały :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten obrus z biedronki :D Też go kupiłam ale podarowałam go mojej mamie, a ona uszyła z niego zazdrostki :P Ładne podusie uszyła Twoja mama - fajnie, że kolorystyka zgrana - uwielbiam dodatki w jednym odcieniu, lubię jak ze sobą kilka odcieni i wzorów harmonizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna aranżacja. Wszystko pięknie pasuje Fajna masz mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie cuda w biedrze? o kurcze trzeba popędzić do biedry! :) piękne poduchy.. wspaniała robota Twojej mamci, a serducha jak zwykle zachwycają, jak ja się cieszę, że mam te trzy cuda od Ciebie Sówko :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w takich kolorach będzie mój przyszły salon :) więc jesteś dla mnie inspiracją .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe poduchy! I to jeszcze w jakich pięknych szarościach. Ta okrągła jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrusik też mam taki sam:) Nie mogłam się mu oprzeć. Szary w gwiazdki:) no cudeńko:) Piękny klimat stworzyłaś kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No no taka prezentacja jak to w danym pokoju wygląda świetnie, poduchy świetne i genialne:).

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę ażurową podkładkę z ikei :) szary komplecik jest super, fajna okrągła poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, spokojnie, subtelne i klimatyczne dekoracje, stół wygląda świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Porzekadło, że kobieta zmienna jest się sprawdza. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń