piątek, 12 grudnia 2014

Ostatnie renifery i inne bajery:)


Była sobie szmatka kuchenna z Biedronki...


... i nie ma już szmatki. Powstał zestaw zawieszek na choinkę:)
 Nie mogłam oprzeć się świetnym paseczkom, ściereczka sama wpadła pod maszynę:)
Chciałabym również pokazać Wam ostatni, trzeci rodzaj reniferków, jaki uszyłam w tym roku. Jakiś czas temu znalazłam tildowy wykrój, którego za nic nie potrafiłam poskładać - co do czego?
Postawiłam zatem na własną inwencję i proszę, przedstawiam renifery Pimpki:


 Jeden mniejszy niż standard:

Troszkę chude, troszkę dziwne, ale w sumie całkiem zabawne:)
Na koniec pochwalę się prezentami, jakie niedawno dotarły do mnie.
Od Joli z Biebrzmilskiej Krainy otrzymałam zestaw pięknych, filcowych zawieszek. Szczególnie zauroczyły mnie zabawne krówki i sówka. Wszystko jest pięknie i starannie wykonane. Kwiat to duża, filcowa broszka. Jolu, bardzo dziękuję!

A od mojej kochanej Edytki z Aniołowo Masa Solna paczuszkę zawierającą: zdekupażowane medaliony na choinkę, woreczek na prezenty (także z dekupażem) i całe pudło pysznych anyżkowych ciasteczek, pięknie ozdobionych (na zdjęciu już tylko parę sztuk, bo zasmakowały - o dziwo - mojemu synkowi:) 
Dziękuję Edytko, jesteś prawdziwym aniołem!
Jak jest się grzecznym cały rok to i prezenty dostaje się piękne:)
Dziękuję Wam, jak zawsze, za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam serdecznie, do następnego!
Wasza Mała Sowa

25 komentarzy:

  1. Mała Sówko, ale jesteś pomysłowo ;) Reniferki sa swietne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. serca śliczne, reniferki słodkie, a prezenciki rewelacja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny recycling biedronkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasteczkowy skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :) Śliczne te zawieszki a zwłaszcza serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prezenty i zawieszki ..tym reniferkom jakoś rączek mi brakuje ale też są piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z przerobieniem ściereczki na serduszka świetny. Chyba zapożyczę. Mogę???
    Piękne prezenty dostałaś:) Pozazdrościć:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe uczucie otrzymywać podarki, jeszcze wspanialsze obdarowywać. To właśnie jest ten cudowny czas obdarowywania i każda z nas coś dostaje, czymś obdarowuje, i choć miałby być to najmniejszy drobiazg, dany od serca wywołuje w nas niesamowitą radość. Piękności otrzymałaś... :) :) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. reniferki cudne, bardzo mi się podobają, oj bardzo, a zawieszki super dostałaś) ciesze się że Krzyś zasmakował w ciasteczkach, postaram się jeszcze upiec, ale przed świętami nie dam rady i jeszcze Wam podeśle:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczne rzeczy uszylas.
    No a prezenty to cudenka.
    Pozdrawiam i zycze milego 3. adwentu.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  11. Ściereczki z Biedronki powiadasz? czad po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł ze ściereczkami bardzo mi się podoba a i przy okazji piękne prezenty otrzymałaś:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się ,że Ci się podobają moje filcaki .Twoje reniferki bardzo pomysłowe a serducha jak zwykle eleganckie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. piękniusie <3 reniferki stały sie ulubionymi ... :) i te podarki wspaniałe!!Ciekawa jestem tych ciasteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. i piekne serduszka wyszły;)))reniferki tez urocze, a prezenty jakie mile:)))a co stało sie z drugą sciereczka?pozdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Serduszka jak i renifery Przesliczne :))) Jak i Sliczne prezenty dostalas :))) Musialas byc baardzo grzeczna Suuper :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Renifery są obłędne! Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Agatko piszę tu ... telefon się spsuł ... zadzwoń bo tylko zielona słuchawka działa :) grrrr....nowoczesność dotykowa :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo grzeczna być musiałaś, a reniferki są słodkie, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne renifery. Prezenty zawsze miło dostawać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne rzeczy robisz! Jesli pozwolisz pozostane u Ciebie w goscinie! Zapraszam Cie tez do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Okazuje się, że w Biedronce nie tylko można skarby znaleźć, ale też z biedronkowych przedmiotów skarby wyczarować.

    OdpowiedzUsuń