wtorek, 2 grudnia 2014

Świąteczne cudawianki II

Mamy grudzień!
Zgodnie z zapowiedzią, powoli dekoruję mieszkanie, tłumaczę synkowi, dlaczego tak robię... gwiazdki, reniferki, bombki - zupełna nowość dla trzylatka:) Dla mnie to także czas nowości w Kąciku.
W tym roku po raz pierwszy zrobiłam świąteczne wianki. 
Pamiętacie jesienne? Nie byłam do nich przekonana, ale dałam się namówić na zrobienie świątecznych. I jestem z nich zdecydowanie bardziej zadowolona. 
Pomysł na ich wykonanie prosty: gwiazdki, serduszka i, obowiązkowo, laski cynamonu. 
Mniejszy wianek udekorowałam malutkimi serduszkami i pikowanymi gwiazdkami. Kolorystyka zgrała się idealnie:


 
Większy wianek ozdobiłam tildowymi serduszkami; brakowało mi w nim zieleni, więc dodałam trzy wstążeczki. 
Nie związywałam cynamonu, żeby nie było za grzecznie. Leży taki niby rozrzucony:)
Obydwa prezentują się tak:


Wianki bardzo spodobały się i poszły w świat... Ze mną został trzeci styropianowy krążek i pałętał się po pokoju. Postanowiłam zrobić z niego wianek dla siebie, nie mam żadnego świątecznego. 
Skrawki tkanin, chwila przy maszynie... i mam!


A że lubię się czepiać... mogłam zrobić gwiazdki w innym kolorze, zlały się z obręczą. 
Trudno, musi zostać.
Jego zaletą jest to, że może stać:)
Lecę szyć prezenty:)
Pozdrawiam Was serdecznie
Mała S. 


40 komentarzy:

  1. Cudne - bardzo świątecznie u Ciebie super !!!!! Całuski Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne no i ten cynamon-uwielbaim:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówka, Ty jak coś zrobisz to z zazdrości pozostaje tylko ząbki w ścianę wbić :)
    Pozdrowionka i koniecznie cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są, baaardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ale brak mi zieleni w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne !!!!! Swietny pomysl.
    Jak ty to szyjesz, ze twoje serduszka sie nie marszcza ( w tym srodku gdzie sie od czasu do czasu sznurekdo zawieszenia znajduje ).
    Ja je nacinam zanim zostana odwrocone no i niestety zawsze sa zmarszczki....Chyba cos knoce....Moze zdradzisz tajemnice ??? Bardzo bym sie cieszyla.
    Pa kochana i milego dnia
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne, wszystkie są piękne, bardzo i tak o tym napisałaś, jakby ich uszycie było najprostszą rzeczą na świecie, a tak nie jest, trzeba być Tobą żeby takie cuda uszyć,

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne Agatko nawet zazwe mają cudowną - ten pierwszy i ostatni mi się najbardziej podobają - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne wianki bardzo mi się podobają pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiedz kochana czy ty gdzies sprzedajesz cudenka ktore wychodza spad twojej maszyny i zdolnych raczek ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie podobają mi się Twoje wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, zwłaszcza ten pierwszy wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wiesz ze ja zawsze jestem pod wrażeniem tych wszystkich cudeniek, które spod Twych łapek wychodzą :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne wianuszki :))) I Suuper ,ze i dla siebie zrobilas jeden :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjne! jeszcze nie widziałam takich zdobionych "szyciowymi" tworkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Świetny ten twój blog. Wianuszki są prześliczne. Na pewno pięknie ozdobią mieszkanie w świątecznym okresie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne są te wianki :) Pomysł rewelacyjny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwe cuda wianki! Wspaniałe szyjesz te ozdoby! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne:) pierwszy najbardziej mi się podoba:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje wianki są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nawet nie wiem ktory wybrać piękne

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne wianki, wszystkie są cudownie zachwycające :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm cudne wianki!! aż zapachniało u mnie cynamonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne, niesamowite te wianki:)))))))))))pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne wianki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ piękne wianki zmontowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oryginalne połączenie, ale ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysł oryginalny , a wianki rewelacyjne :):)

    OdpowiedzUsuń