piątek, 19 grudnia 2014

Świąteczne migawki

Witam Was Kochani!
U mnie Święta na całego. Skończyłam dekorowanie mieszkania, dlatego dzisiaj pochwalę się moją inwencją. W sumie nie ma żadnych szaleństw - jest przytulnie, ładnie, estetycznie. Pozbyłam się wszelkiej tandetnej chińszczyzny, postawiłam na własną twórczość.
Ale najpierw zaprezentuję pieńkowe choinki, które wyprodukowałam w ostatniej chwili. Grabowe pieńki "załatwił" mój M.:)


Przykleiłam pieniek także do piórkowej choinki, wygląda o wiele lepiej:

 A teraz mieszkanie. Najważniejszy atrybut  świąt już stoi w całej krasie:
Na komodzie gałązki wierzby mandżurskiej ozdobione ślicznymi śnieżynkami od Bożenki:

W tym roku po raz pierwszy wykorzystałam ledószki jako stroiki. 

Wianek i renifurki znalazły swoje miejsce w półkach:

W przedpokoju królują serduszka, gwiazdki i Pimpki:



Kuchenne okno zdobią piórkowe choinki. Zazdrostka to także moje dzieło:)

Mijakołaje także czekają na Święta...

Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca:)
Ja czekam z niecierpliwością na pierwszą gwiazdkę...
Pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa 
Ps. Jeśli chodzi o patent na serduszka ze ściereczki kuchennej, to zezwalam na kopiowanie:) A druga ściereczka będzie pełniła rolę serwetki:)

31 komentarzy:

  1. Choineczki i gwiazdeczki są suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach kochana... Gdybym miala taki talent w rękach to też postawiłabym tylko na własne ozdoby ;)
    A te reniferki siedzą mi wciąż ww głowie...

    Cudnie i domowo...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. robisz to z gustem , smakiem i jeszcze nie wiem co ci napisać extra

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie u Ciebie:) bardzo przytulnie i ciepło:) pozdrawiam

    P.S. Mój synek w styczniu skończy 2,5 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie :) choinka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jest przepieknie !!!! Choinki sa cudne.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ozdoby, wszystko tak świetnie do siebie pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie ozdobione mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko pięknie jest u Ciebie, bardzo mi się wystrój podoba, oj bardzo

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak:) gdy już wszystko tak pięknie przygotowane to pozostaje tylko czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj masz czym ozdabiac, tak sie napracowalas, ale bylo warto;))choinka na patyczku i ta ubrana cudna, a sniezynki mnie zauroczyły:)))pozdrawiam cieplo:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile śliczności jak to wszystko wspaniale wygląda:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wspaniałe są te choinki!!!!! Boskie!!! Uwielbiam Twoje szyciowe dzieła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie ustroilas swoje kaciki :))) Cuudna choinka :))) No wszystkie szyjatka Przesliczne :) Zazdroska rowniez Baardzo mi sie spodobala :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Pracusiu Zdolny :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie u Ciebie już tak pięknie a ja w polu. Ostatni tydzien cała rodzinę powalił rotta.... w plecy jestem nie tylko z przygotowaniami ale i z siłą którą magicznie się ulotniła po kilu godz. rewolucjach żołądkowych.
    Ps. Byłam w biedronce po ściereczki z których zrobiłaś reniferki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładnie u Ciebie... U mnie cieniutko w tym roku, fajnie że przynajmniej u Ciebie mogę oczy nacieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wytrzeszczu dostaję jak patrzę na to wszystko :)
    brawo!! za pozbycie się chińszczyzny i wykorzystanie swego cudnego talentu :*
    jak tylko moja choinka będzie gotowa to też wkleję post pod hasłem 'cudze chwalicie swego nie znacie' :) może nie tylko blogowicze do nas zaglądają ... może zwykli ziemianie ujrzą co Polacy potrafią i że warto ich wspierać, może i koszt jest wyższy niż 2,90 ale z wiadomych przyczyn !! Kupując Polskie rękodzieło nabywasz cząstkę serca Twórcy <3 i to jest najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agatko prawdziwe święta u Ciebie widzę, teraz już tylko świętować pozostaje .Bardzo dziękuję za niespodziewaną niespodziankę;) Już mam wizję gdzie zawisną serduszka Twego wykonania , jutro przystąpię do realizacji.Nie wiem czy wstąpię do Ciebie przed Świętami ,więc gdyby już mnie nie było to życzę Tobie i Twojej rodzince cudownych świąt

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, te śnieżynki na gałązkach super wyglądają, może podkradne ten pomysł bo mi też mama zrobiła takie śnieżynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ miło popatrzeć na takie cudeńka. Świetne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie, świątecznie. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie udekorowałaś dom :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miło zerknąć na ledószki:) ja w tym roku też zdecydowanie pozbyłam się chińszczyzny.
    Najlepsze życzenia świąteczne, spokoju i miłości, dobrobytu i obecności najbliższych. Wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wykonane dekoracje, klimatycznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie u Ciebie! Radosnego Świętowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę tej organizacji. Sama ledwo zdążyłam między jednym chorowaniem a drugim, a teraz, bez energii, odpoczywam wreszcie. A u Ciebie pięknie, jak zawsze :) Wszystkiego dobrego na Święta i na "po Świętach" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny świąteczny klimat ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne ozdoby, bardzo ciekawe te choineczki, takie inne niż wszystkie :) dużo zdrowia i szczęścia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przegapiłam Twoje dekoracje świąteczne, piękne są Droga Sowo.

    Wszystkiego dobrego w Nowym! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Choinka z piórek mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń