poniedziałek, 5 stycznia 2015

Moi ulubieńcy...

Kochani!
W najbliższym czasie przygotujcie się na posty, w których bohaterami będą moje ukochane... serduszka!:)
Zbliżają się Walentynki, ale nie zapominajmy o wcześniejszym Dniu Babci i Dziadka. Dzisiaj zaprezentuję pierwszą z trzech serii: małosowiaste serduszka "Dla Babci".
 
Zapraszam do oglądania!





Zaszalałam z bawełnianymi i gipiurowymi koronkami:)




Wyjątkowo nie potrafię wskazać swojego faworyta:)
 Ciekawa jestem Waszych opinii, które okaże się tym naj, naj?
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.
Pozdrawiam serdecznie
Wasza Mała Sowa serduszkowa:)

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. acha, i jak dla mnie wygrywa ostatnie:)

      Usuń
  2. Wszystkie są cudne choć mi w oko wpadła wersja jasno zielona w białe grochy:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge powiedziec ktore najladniejsze, bo WSZYSTKIE SA CUDOWNE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze dwa mnie zauroczyły! Są przepiękne! Ostatnio bardzo podobają mi się tego typu serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są wszystkie, uwielbiam Twoje serducha, są idealne i i dealnie uszyte, wg mnie oba brązowe sa the besciarskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... Niestety ode mnie nie usłyszysz werdyktu które serduszko jest najładniejsze :) Wszystkie są prześliczne... Cudne....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś serduszkowym mistrzem świata !!!!! Uwielbiam te serca i cieszę się z tych które już mam !!!! Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się nigdy nie znudzą ;) Gdybym była Twoją babcią, postawiłabym na klasykę - nie wiem, czemu, po prostu beżowe serduszka są tak ujmujące...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie brąz, ale piękne wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDNE!!!!! wszystkie zachwycają! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolet i ostatni brąz podbił moje serca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne są jak dla mnie 2 jest najfajniejsza

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczne:-) wszystkie:-) nie umiem wybrac:-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku jakie śliczności u Ciebie,moim faworytem jest ostatnia trójka.Lubie te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje serduszka są rewelacyjne! Wszystkie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne!!!! Piękne serduszka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie róż i beż wygrywa, ale resztę też bym chętnie przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne! Moim faworytem jest niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciężko wyłonić faworyta- dla mniejednak w kropeczki- beżowe! Piękne serducha- tez mam zamiar jakies srdusio dla mojej mamy na dzień Babci ;-) zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  20. myślę, że babcie będą zachwycone

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne serca ! Śliczne połączenie dodatków , kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne serducha jak zwykle, a ten zielony taki pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są piękne mnie również ciężko powiedzieć które ładniejsze :-)pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serducha są boskie!!! Ale pierwsze najśliczniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne upominki z tego wyjdą:) Wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezaprzeczalnie różowe jest najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń