poniedziałek, 19 stycznia 2015

Nie zajączek, nie poduszka, bohaterami są serduszka!

Witam wszystkich ciepło i serdecznie!
Dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnim postem. Tak sobie myślę, że chyba lubicie trochę mój Kącik? Jeśli tak, to z pewnością wybaczycie mi to, że zaserduszkuję Was zupełnie:)
Bo dzisiaj chciałabym pokazać zawieszki, które uszyłam jakiś czas temu (gdzieś zgubiły mi się zdjęcia) i takie całkiem nowe. Mam nadzieję, że ich oglądanie nie będzie nudne i każdy znajdzie swojego faworyta:)
Zacznę od serca, które uszyłam specjalnie dla Anielskiej Szpulki. Pierwszy (i na razie jedyny raz) dodałam skrzydła:
 Następnie seria serduszek, w których mogłam wykazać się inwencją twórczą:

Świąteczne:

Dla samej siebie - z małym Singerkiem pośrodku, zdobi mój "kącik" krawiecki:)
 Personalizowane:


Słithołmiaste:)
Uff! To już koniec! Na dzisiaj z pewnością wystarczy:) Ale pamiętajcie, że zbliżają się Walentynki, już szyję kolejne serducha...
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za cierpliwość:)
Wasza Mała Sowa Serduszkowa

25 komentarzy:

  1. Kolejne cudeńka!!! pierwsze jest sweetaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły hurt!
    Piękne wszystkie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne i zachwycające ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpety na zamowienie sa gotowe, wiec wreszcie moge siasc do maszyny ....
    Twoje serducha to cudenka. Ogladam je zawsze bardzo chetnie.
    Pozdrawiam zimowo ( zimno, brrrr, ale sniegu nie ma )
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka cudowne, każde ma w sobie cos wyjątkowego a faworytów mam kilku, taki wybór u Ciebie :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  6. rany dziewczyny mozecie mi zazdrościć cały zestaw tych pięknych serduch mam ja, mam ja, mam ja.... brązowe home sweet home trzecie brązowe cudowne mam ja, z napisem edyta mam ja, z napisem eryka 18. mam ja z choinką czerwone cudowne mam ja, dziękuję Agatko są wspaniałe i wiszą w moim salonie na godnych miejscach, dziękuję dziękuję, są wspaniałe i cudownie wykonane i kawał serca jest w nie włożony.
    Agatko jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż oczy mi zabłysły gdy zobaczyłam tyle wspaniałych serduszek :) Wszystkie bez wyjątku piękne ale najbliższe te z małą maszyna do szycia..
    Pozdrawiam cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje pierwsze 😄 lał i kilka kolejnych !!!! Są piękne i na foto i w realu !!! Wiszą w mej sypialni i codziennie cieszą moje oczy ! Dzięki kuję raz jeszcze Agatko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana :) po mistrzowsku!! Cała gama kolorów i dodatków zachwyca me oczy i cieszy -- no jasne że -- serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te Twoje serducha. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej to na końcu :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każde jest śliczne a to ze skrzydłami urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło być z rana tak zaserduszkowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. same cuda!!!
    serduszko ze skrzydłami, chcę takie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. To serducho ze skrzydełkami wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoich serduch nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne sa wszystkie :)))) Szyj szyj je Kochana ,bo Pieknie Ci one wychodza :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne! Każde jedno jest piękne! Uwielbiam oglądać Twoje serduszka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne serduszka :) Taki dodatek do prezentu zawsze cieszy i nadaje się na każda okazję

    OdpowiedzUsuń
  19. Serducha są śliczne, śliczne, śliczne... Nie mogę od nich oderwać oczu... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Agatko serduch u Ciebie dostatek:) Piękne są i nie da się wybrać jednego Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie, że lubimy Twój kącik, inaczej by nas tu nie było. Serduszka są piękne,ale mnie najbardziej wpadły w oko te różowe i fioletowe.

    OdpowiedzUsuń