czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy Rok - Sowi Rok:)

Witam Kochani!
Większość atrakcji już za nami. Czas powoli wracać do codzienności:)
Mój pierwszy post będzie pod znakiem sowy. 
Prezentowane prace uszyłam dla maluszków, które niedawno pojawiły się na świecie.

To komplecik dla małej Madzi:

Poszewka pasuje do specjalnej, płaskiej poduszki. Wybór różu, dla dziewczynki, może zdawać się zbyt oczywisty, ale sama tkanina jest urocza i daleko jej do banału!

Nie mogło zabraknąć bardzo popularnej ostatnio zabaweczki - metkowca. Ja osobiście nazywam to szeleściuszkiem:)
W wersji dwustronnej:

 
 
Kolejna młoda dama - Pola, otrzymała dawno niewidzianą sowę:

Projekt był bardzo starannie przemyślany. Kiedy szyję dla maluszka kieruję się zasadą: nieważne, co podoba się mi,  zabawka ma bawić i ciekawić.
Dlatego sowa uszyta została z barwnych tkanin, w różne desenie. Są kropeczki, paseczki, rombiki...

Po raz pierwszy doszyłam duże, osobne skrzydła. Obydwa zostały wyposażone w funkcję szeleszczącą:)
Dwie zwisające małe sówki także szeleszczą i delikatnie dzwonią.

Tył sowy uszyłam z tkanin, które przyciągają wzrok małego dziecka, ćwiczą koncentrację. Już o tym pisałam, to metoda sprawdzona:)


Nie mogło zabraknąć kolorowych metek. Dwukrotne przeszycie zapobiegnie ich wyrwaniu.

Mam nadzieję, że maluszki będą miały jakąś rozrywkę w pierwszych dniach życia:)
Rok 2015 otwieram pod znakiem sowy...
Pozdrawiam Was serdecznie, noworocznie i małosowiasto!
Agata


26 komentarzy:

  1. Sowy są przesłodkie:) podusie z nimi urocze:) pięknie szyjesz kochana:) pozdrawiam i Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:) Gosieńka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wypasione te Twoje sowy! Takie bogate :D zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz z tego co piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och ten rok zapowiada się pięknie!! kolorów moc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i na pewni cieszą dziecięce oczęta, sama chętnie bym się do takowej przytuliła, widzę również ogromną troskę o detale.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wielu wspaniałych pomysłów
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są. Naj najlepszego w Nowym Roku! Niech się Wam szczęści! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, Agatko sówki cudne chyb jestem dziecinna bo mi się te wszystkie wzorki paski kropeczki super wyglądają, poducha rewelacja, cuda po nowym roku same cuda pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sówki...
    Szczęścia w nowym roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne sowki :) Suuper komplecik jak i Sowa :))) Przemyslane i Slicznie wykonane Suuper :) Wszystkiego Dobrego w tym Nowym Roku Ci Zycze !!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! Jakie piękne! Ubóstwiam Twoje sowy!!!!
    Szczęśliwego i twórczego Nowego Roku!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznosci !!!!! No to juz jestes bardzo pilna...Ja jeszcze troche leniuchuje, ale sa zamowienia na skarpety, wiec druty migaja.
    Pozdrawiam cie goraco i zycze jeszcze raz szczesliwego Nowego Roku.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje postanowienie noworoczne: zapoznać się z maszyna i nauczyć sie szyć słitaśnych poduszek min. sówek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie cieszy rok pod znakiem sowy - bo uwielbiam je bardzo, bardzo, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.Sowy są cudne ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda!! Metkowiec i duża sowa podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne szyjątaka :) Niech ten 2015 rok będzie obfitował w wiele nowych szyjątek i pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje sowy są rewelacyjne, pełne radosnych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje sowy są rewelacyjne, pełne radosnych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sowa jest genialna :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zabawki i podusia:) duża sowa cudownie, perfekcyjnie zaprojektowana! Nawet metkę ma w sówkę;) i znalazło się miejsce na guziki. Bardzo dużo elementów, które stymulują rozwój, super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sowy są świetne, ten pomysł na okrągłego metkowca bardzo mi się podoba, bo mam takiego małego szkraba w rodzinie, dla którego byłby w sam raz :-) Pozdrawiam i wszystkiego wymarzonego Ci życzę kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeurocza sowa! Mam dwie córeczki i z doświadczenia wiem, że takie zabawki bardzo podobają się maluchom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje sówki są bajeczne i cieszą pewnie nie tylko dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie Twoje projekty są bardzo ładne. Sowa z doszytymi skrzydłami wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń