środa, 14 stycznia 2015

Rozważna i romantyczna

Witam!
Stanowczo muszę Wam pozwolić odpocząć od serc:)
Dzisiaj zaprezentuję anielicę uszytą w zupełnie innym stylu niż poprzednie. 
Otrzymałam wskazówki, z których wyraźnie wynikało, iż tilda musi wpasować się w klimaty shabby chic. Koronki, perełki, koczki... Ostatecznie zainspirowałam się powieściami Jane Austen:) 
Przede wszystkim powstała suknia w stylu empire:


 Ciało anielicy uszyłam z bardzo jasnej tkaniny - musiała kontrastować z cielistym kolorem sukni. Poza tym, kto widział opaloną, dziewiętnastowieczną damę?:)

Fryzura starannie upięta i udekorowana różyczkami:

Smukłą szyję zdobi sznur pereł, podobno cennych...:)

Do anielicy dołączyła girlanda z ptaszkami w podobnym stylu:

Byłam bardzo zadowolona z ostatecznego efektu. Przekonałam się nawet do białych włosów:)
Pozostając w klimacie shabby pochwalę się słonecznymi poduszkami, które uszyła moja Mama:
Dziękuję za uwagę i poświęcony czas.
Pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa empirowa:)

30 komentarzy:

  1. Sliczna anielica...Elegancka !!!!
    A te podusie od twojej mamy boskie !!!!
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko lalka tildowa jest po prostu wspaniał ,taka cudna że brak mi słów, wspaniała, bardzo mi się podoba a poduchy przewygodne i tworzą cudny klimat, dziękuję i Tobie i Twojej Mamie, obie jesteście niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest,jak widać nowa właścicielka bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, słów zachwytu mi brak!!!! Wszystkie Twoje anielice są cudne, ale tą przeszłaś samą siebie. Jest boooska, w pięknych kolorach i kreacji jak z żurnala!!!! Podoba mi się szalenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta anielica, lecz łapię za poduszki i wielkie ukłony dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  6. fakt: w dziewiętnastym wieku solarium jeszcze nie było :):):) więc dama opalona nie może być :)
    Anielica obłędna- dopracowana w każdym calu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna anielica :) jej ceramiczna twarzyczka idealnie komponuje się z suknią i koronkami :) a różyczki we włosach dopełniają tego piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i zachwycająca w każdym szczególe, to niezwykłe jak wszystkie detale zostały przemyślane i dopracowane! Zachwycam się i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anielica dopracowana w każdym szczególe, jakby żywcem wyjęta z odpowiedniej epoki :)
    A poduchy bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, jaka dbałość o detale, strrrasznie podziwiam! niesamowicie podoba mi się jej sukienka, o podwyższonej talii, ta fryzura też. cudo!!!
    Mama uszyła switne poduszeczki, wow:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna anielica :)
    Bardzo ładne koki :)
    A poduszki też piękne :) Gratulacje dla was obu dziewczyny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Anielica prześliczna:) Poduszki też bardzo mi się podobają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Jane Austen, więc nie mogę nie docenić tej pięknej tildy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna:)
    kochana czy moglabys wejsc na maila, masz wiadomosc ode mnie :0

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowa i piękna !!!!! Ach jak ja uwielbiam Tildy !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaniemówiłam z zachwytu. Piękna i dopracowana w każdym detalu. Uwielbiam do Ciebie zaglądać i podziwiać Twoje dzieła

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna Tilda ze śliczną fryzura, bardzo przypadła mi do serca :)
    Zapraszam do siebie przy okazji na wiosenną sówkę, iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna jest <3 Gratuluję talentu i cierpliwości! Sukienke ma przeboską :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka piękna! Wspaniała jest ta brązowa sukienka. Cudna anielica.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna anielica, suknia jak od projektanta :

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna anielica :) jak zawsze dopracowana w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś ja wiem o jej urodzie wielkiej:) Dzieuję

    OdpowiedzUsuń