czwartek, 8 stycznia 2015

Serca pękatki

Witam!
Jeśli brakuje Wam śniegu - zapraszam do mnie! Za oknem biało i bardzo mroźnie, jak to w górach. Ale dzięki tej zimowej aurze nie spieszę się z chowaniem ozdób świątecznych. Choinka pięknie rozświetla długie wieczory i chcę jeszcze się tym cieszyć:)
Tymczasem w Kąciku trwa dalsza produkcja serc. Walentynki tuż, tuż... Powstają także pierwsze wiosenne projekty, na razie tylko na papierze.
Dzisiaj prezentuję drugą serię serduszek - "Dla Babci i Dziadka". Tym razem zrezygnowałam z tildowego wykroju i uszyłam serca - pękatki.








Ciekawe, które serca spodobają się Wam w tej serii?
Ostatnim razem Wasze opinie były bardzo podzielone, co oznacza, że każde znalazło swojego amatora.
Dziękuję, jak zawsze, za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa

32 komentarze:

  1. jeju wszystkie boskie, ale moj nr.1 to ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, cudowne, wyśmienite!!!
    Cóż więcej napisać, IDEALNE :))

    OdpowiedzUsuń
  3. tym razem ciężko mi się zdecydować, może to beżowe... nie wiem, wszystkie cudaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepsze brązowe ;) ale redzta równie piękna , pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielone, błękitne i fioletowe to moje typy :) się wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. no i znowu, co post to same cudenka, przepiekne ale mi jak zwykle te brąozwe wpadły w oko i o dziwo to ostatnie fioletowiutkie z brazowymi kwiatkami jest przesliczne i przeslodkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne. Wszystkie !!!!! A gdzie zdjecie ze sniegiem ????? U nas ponuro, szaro, znowu huraganowo....Nastroj pod psem....
    Bardzo chetnie bym juz usiadla do szycia ale mam jeszcze skarpety do zrobienia ( 2 pary ), no wiec trzeba dalej walczyc.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piękne, mnie chyba najbardziej niebieskie i zielone się podoba, ale gdybyś za tydzień czy dwa mnie o to zapytała to pewnie bym inne wskazała, bo wszystkie są śliczne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podobają takie serducha, ciężko wybrać które najładniejsze :) Świetny prezent dla babć i dziadków!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi sie wszystkie podobaja :)))Piekne serduszka :) Kazde wyjatkowe :) U nas sniegu nie ma ,ale choineczka stoi jeszcze i tez chce sie nia jeszcze nacieszyc :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę,że masz co robić i dobrze bo piękniutkie są Twoje serducha i babcie sie ucieszą.

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi znowu najbardziej podobają się beże :)
    chciałabym umieć robić takie serducha!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne serducha, idealny dodatek do życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe! Świetne są te serducha!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne serducha :) U mnie też cały czas mroźno i śnieżnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Któryś raz z kolei przesuwam stronę w gór i w dół i trudno mi się zdecydować, uwielbiam szarości, brązy i błękity, ale wszystkie są rewelacyjne. A czy wersje solo też będą dla tych co mają tylko po jednym z dziadków????Wspaniałe wyszły Ci te pękate serducha, są idealnym odzwierciedleniem miłości wnuków do dziadków!!! Pozdrawiam gorąco i do szybkiego zobaczenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie piękne:) Ale nr 1 naj dla mnie:) Agatko przepiękne serducha tworzysz:) Zazdroszczę:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie to wszystkie są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj moja droga sówko - sama jestem babcią - niedawno moja odeszła - miała prawie stówę - a ty potrafisz ukoić mnie zawsze swoimi sercami - mam jest ze mną twoje serducho - dziękuję bardzo - buziole wielkie ślę oraz dziękuję że cię poznałam - Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne serducha, najbardziej podobają mi się te fioletowe bo lubię ten kolor oraz zielone i niebieskie w groch- fajne energetyczne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne serducha! Zajrzałam dziś pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni :) serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne serducha i jeszcze ich tyle:).

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem ładne ;) Będę nudna - cały czas szare i brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, wszystkie bez dwóch zdań. To zielone przyciąga oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolejny cudny pomysł ;) i jak zwykle w takim otoczeniu podjęłam niemal bez rozterek decyzję ... szarość <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne! Wiem, nie napisałam nic odkrywczego. Oglądam te Twoje cuda i oglądam i napatrzeć się nie mogę:) Sprzedajesz je gdzieś??

    OdpowiedzUsuń
  28. I jeszcze jedno mam pytanie jako baaardzo początkująca w kwestii szycia. Masz może jakieś fajne źródełko, gdzie kupujesz tkaniny? Czy standardowo allegro i temu podobne?

    OdpowiedzUsuń