wtorek, 27 stycznia 2015

Walentynkowe love - love:)

 Witam serdecznie!
Dzisiaj prezentacja mojej walentynkowej "kolekcji". 
Co mogłam uszyć? 
To chyba oczywiste, że... serduszka! W tym roku powstały zdecydowanie inne wzory. Przede wszystkim zrezygnowałam z transferów; kupiłam gotową tasiemkę. Może poszłam na skróty, ale z drugiej strony nie posiadam nieograniczonego czasu na szycie. Zresztą znalazłam naprawdę ładne wstążeczki, które świetnie wpasowały się w projekt serduszka:

 I wreszcie same zawieszki. Niby takie same, ale w sumie każda inna:)



Ale to jeszcze nie koniec. Uszyłam także walentynkowe Mijaki:

Razem pozują na tle girlandy - również walentynkowej:)
Tak nawiasem mówiąc - trochę smuci mnie fakt, że mój synek nie mówi już : "mijaki". Co więcej, poprawia mamę:) Ale ja zawsze będę je tak nazywała, bo to bardzo sympatyczna i oryginalna nazwa:)
Dziękuję za Waszą uwagę i  pozdrawiam serdecznie-
Mała Sowa -  walentynkowa:)


39 komentarzy:

  1. jakie cudeńka! Mijakami jestem szczególnie zachwycona, one są zawsze bezkonkurencyjne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu serduszka! Ale za to jakie czadowe!!!!! Ślimaki są świetne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudenka :)) Pieknie wyszly Ci serduszka ,ale i nie tylko :) No i Cuudne materialy u Ciebie :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko serducha przeliczne ,ale mijaki te z szarymi skorupami po prostu rewelacja, są idealne, cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko jakie cudenka !!!!! Przesliczne.
    Pozdrawiam goraco.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne wszystko:)
    masz we mnie wiernego fana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super uszytki, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ u Ciebie walentynkowo :) bardzo podobają mi się serduszka (nic nowego :D),szczególnie te z "poziomymi" tasiemkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszka śliczne, ale Mijaki są cudne ,masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mijaki? Przeurocze! Oczywiście serduszka również, ale dziś mój numer jeden to Mijaki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. serca są piękne kochana ale ślimaki cudeńka - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serduszka, jak zawsze, a ślimaczki przesłodkie, super dopasowałaś tkaniny w serducha :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mijaki jak zwykle bardzo sympatyczne, ale te serducha - powaliły mnie na kolana! Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  14. Serducha bardzo mi się podobają:) a mijaki ekstra:) i nazwa bardzo mi się podoba:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ja uwielbiam te twoje serducha, nie muszę trzymac w ręce żeby stwierdzić że to pelen profesjonalizm. Jednak postem wymiataja mijaki :D
    Ściskam mocno
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  16. Serduszka urocze a w Mijakach jestem zakochana od zawsze. Są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę , że to już zawsze będą mijaki . Są sliczne , zarowno w/w jak serducha i girlanda .

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodka nazwa na ślimaki ;)
    Serca piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudowne serca, zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze piękne. Wspaniale wykonane i bardzo romantyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No cudne takie walentynkowe serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślimaki jak zwykle rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślimak the best! Fajne zdjęcia!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne ślimaczki i serduszka Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie jak zawsze !!! U mnie w pracowni też walentynki czuć !!! Ściskam Cię mocno Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace, ale mijaki mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie, uroczo i walentynkowo :) Można się spokojnie zakochać!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojejku! Ale ich dużo :)) Piękne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne. Szczególnie te ślimaki mi wpadły w oko. Chociaż myślę bardziej o wyjeździe gdzieś. W necie jest pełno słabych pomysłów na walentynki j. w. A taki ślimak mógłby to zrekompensować :). Pozdrawiam Ania ;).

    OdpowiedzUsuń
  30. Z ciekawych materialów poszyłas swoje stwory:) Nic tylko na walentynki kupować dla najbliższych. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne, a najbardziej podoba mi się ta tkanina w serca na szarych dechach (gdzieś mam taką serwetkę :) i ślimaki z niej uszyte - baaardzo fajne. Młody człowiek nazwę opracował genialnie, niech się nie wycofuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wstążeczki pasują jak najbardziej, są świetne :) A ślimaki są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Na skróty? sówko co ty mówisz pieknie jest! a ślimak w serducha na deskach, boski :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Serduszka z tymi tasiemkami są przeurocze, a ślimaki z tych tkanin wyszły rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Serduszka piękne! Najbardziej zachwycają mnie "krzywe" wstążki - perfekcyjnie zgrane. Mijaki - do nich mam już sentyment!

    OdpowiedzUsuń
  36. Polecam Dworek pod Lipą (www.agropark.com.pl) wszystkim zakochanym Parom, które chcą spędzić romantyczny weekend we Dwoje.
    Byliśmy tam z chłopakiem w zeszłym roku i było fantastycznie. Klimat zabytkowego Dworku i urokliwa okolica sprzyjają romantycznej atmosferze:)

    Mają fajną ofertę pakietów pobytowych. Każda z par otrzymała w zeszłym roku buteleczkę domowej malinówki. Z tego co widzę na stronie, w tym roku też przygotowali jakiś upominek, a pakiety zaczynaja sie juz od 99zl/os.

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Mijaki podbiły moje serce! Wyglądają ślicznie i walentynkowo, a i nazwa doprawdy urocza!

    OdpowiedzUsuń