piątek, 20 lutego 2015

Zajączki - na serduszkach prosto z łączki!

Witam kochani!
Za oknem ciepło i słonecznie, choć śnieg nadal leży i przypomina o zimie.Rozpoczął się już jednak Wielki Post, zatem święta tuż, tuż.
Dziękuję za entuzjastyczne przyjęcie skrzydlatych serduszek. Mam przy tym cichą nadzieję, że nie uciekniecie widząc kolejną porcję... 
Bo dzisiaj prezentuję serduszka zajączkowe. Pomysł i wykrój (na końcu posta umieszczam inf.) miałam już od dawna, ale jakoś nie czułam się na siłach, żeby je uszyć.
 Ale wszystko przyszło z czasem i proszę, oto moje dzieła:






 Oczywiście najwięcej serc uszyłam w ostrym, zielonym kolorze. Jak najbardziej kojarzy się z cudowną, soczystą, wiosenną zielenią.
Zajączek wykrojony jest z beżowego polaru - tkanina ta nie snuje się na brzegach, a jej pluszowa faktura ciekawie komponuje się z bawełnianym materiałem.

Troszkę odbiegłam od oryginału - inaczej umiejscowiłam kokardkę i dodałam guziczek. Małosowiasta metka - obowiązkowo!



Jest wesoło i kolorowo - aż człowiek myśli o wiośnie:)
A teraz źródło inspiracji:
Pomysł i wykrój pochodzi z tildowej książki "Crafting Springtime Gifts". Zdjęcie oryginału wygląda tak:

 Moje raz jeszcze:

Wykorzystałam jedynie wykrój zajączka. Moje serce, choć też tildowe, jest o wiele większe od zamieszczonego w książce.
Serduszka bardzo mi się podobają:) i są pierwszymi wiosenno - świątecznymi ozdobami. Reszta w toku:)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny
Mała Sowa sercowo - zającowa



27 komentarzy:

  1. Ja nie uciekłam, a wręcz przeciwnie, będę wracać i się nimi zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Agatko, sliczne serducha. Sa to juz prezenty na swieta ? To ustawiam sie w kolejce, hi, hi....
    U nas niestety szaro, nic snieg i slonko....Wietrzysko okrutne !!!!
    Pozdrawiam serdecznie i zycze milego weekendu
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :))) Szczególnie przypadły mi do gustu niebieskie i fioletowe serducha :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzyni serduszkowa piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podobają się fioletowe serducha, a umiejscowienie tych mniejszych serduszek bardziej podoba mi się w oryginale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci że skrzydate serduszka śliczne były bardzo , ale te są po prostu rewelacyjne
    sa cudne i do tego do "schrupania" bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle kolorowe i takie wiosenne! Aż się uśmiecham do monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała Sowo, zawsze powtarzam: serc nigdy za wiele! Twoje "tildowe" serduszka są piękne i wiosenne, bardzo mi się podobają w Twoim wykonaniu :) Moje ulubione to te błękitne, czekam na dalsze wielkanocne ozdóbki i zbieram się do własnych :) Póki co, dziękuję za bardzo miłe słowa u siebie i przesyłam cieplutkie pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała Sówka , jak się ucieszyłam, widząc mój blog w Twojej liście odwiedzanych, bardzo mi miło i cieszę się, że mogę Cię gościć coraz częściej :) Pozdrowionka i dzięki za miłe słowa zawsze :)

      Usuń
  9. Bardzo sympatyczne króliczkowe serduszka:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serduszka, jedno ładniejsze od drugiego, a zajączek jak wisienka na torcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają te serduszka, też już od dawna myślę aby takie uszyć, teraz jak widzę całą masę takich śliczności to tym bardziej mam ochotę je uszyć! :) Jest wesoło i kolorowo - mój faworyt to fioletowe serduszko zdecydowanie :) Bo to mój ulubiony kolor ;) Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na dalsze prace wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, wiosenne, optymistyczne, kolorowe ,wesołe i tak można podziwiać bez końca;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Królik, serce i kokardka razem świetnie wyglądają, superpomysł! Wiosna, wiosna, na pewno gdzieś tam jest...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wkładasz wiele serca w te serca , każde piękniejsze od drugiego !!!! Brak słów jak ty to robisz !!!!! Są obłędne !!!! Pozdrawiam Sylwia
    !

    OdpowiedzUsuń
  15. No rewelacja te serduszka może i ja sie skusze na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze królisie, świetnie prezentują się na serduchach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie słodkie te króliczki!!! Wielkanocne serducha są cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne , jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oglądam i buzka mi sie cieszy :)) fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ urocze są te serducha! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Są śliczne, bardzo ładnie do siebie to wszystko pasuje :-).

    OdpowiedzUsuń