niedziela, 22 marca 2015

Bez jaj?! Nie, teraz płaskopisanki:)

Nie ma takiej możliwości, żeby Wielkanoc odbyła się bez jaj! To tak, jak brak choinki podczas świąt bożonarodzeniowych. Wiosenne święta (oprócz najważniejszych, religijnych aspektów) to jedna wielka parada zajęcy, kurczaków, koszyczków, palemek i - jaj:) Pisanki, kraszanki, styropianki... wszystkie cudne, do wyboru, do koloru. Osobiście posiadam całkiem imponującą kolekcję (własne dokonania i serdeczność blogowych koleżanek:), dlatego postanowiłam, że w tym roku koniec z jajkami... Trwałam w postanowieniu do momentu, gdy w ręce wpadła kartka od Magdaleny.  Bardzo podobał mi się jej kształt i tak przeszło mi przez myśl, żeby wykorzystać go jako wykrój... ale nie byłam zdecydowana. Ostatecznie przekonałam się, gdy zobaczyłam piękne jajka u drugiej Magdy.  
I tak powstały moje tkaninowe płaskopisanki:








Jaja wypchane są delikatnie silikonem; do ozdoby wykorzystałam kolorowe lamówki. Oczywiście są płaskie i nadają się do powieszenia na ścianie. 
Wysyłam je zamiast kartek wielkanocnych:)

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze, pozdrawiam najserdeczniej.
Mała Sowa płaskopisankowa:)

25 komentarzy:

  1. Przepiękne. Sama bym się ucieszyła z takiej "kartki" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze, pięknie i kolorowo :-)!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne są płaskopisanki, takie kolorowe, wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jajeczka są piękne, bardzo mi się podobają tym badziej że sama takie posiadam, rewelacyjnie wykonane, cudne, dziękuję Agatko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne takie pisanki,zwłaszcza jak sie ma małe dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, one są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza fioletowa urzekła mnie totalnie <3
    super pomysł z zastąpieniem kartek pisankami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaskopisanki :) Bardzo fajnie to wymyśliłaś! Świetne jaja!

    OdpowiedzUsuń
  9. zamiast kartek , bardzo ładne jajka kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie i Kolorowo Suuper :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie Niedzielnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło by było dla odmiany dostać taką pisankę zamiast zwykłej kartki :)
    Świetny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudenka !!!!! Super pomysl. Czy moge go wykorzystac i tez jaja uszyc ?
    Pozdrawiam i zycze milego tygodnia.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy pomysł, ja bym powiesiła je w onie kuchennym

    OdpowiedzUsuń
  14. Sówko, uwielbiam jaja :) jakkolwiek to zabrzmiało :) ale twoje zostana moim faworytem :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalne !!! Masz świetne pomysły !!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na płaskopisanki:) Szczególnie pastelowe wpisują się w mój gust. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł! i jak zwykle precyzyjnie wykonanie. Pozostając w zachwycie. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Bardzo pomysłowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł :-), wyglądają rewelacyjnie:-)

    OdpowiedzUsuń