piątek, 13 marca 2015

Ostatnie zające...

... lepią bałwany na łące. Tak należałoby napisać:)
Witam!
Nie będę pisać o pogodzie za oknem, szkoda czasu.
Dzisiaj pokażę ostatnie zające wielkanocne, które uszyłam w tym roku. Nazwałam je Stożakami, bo tak skojarzył mi się ich wykrój:)


Moja kolejna dekoracja wielkanocna powstała dzięki inspiracji tildową książką "Crafting Springtime Gifts".
Bardzo spodobały mi się głowy zajączków umieszczone w doniczkach:
Posiadam trzy identyczne terakotowe doniczki; wykrój głowy zmieniłam na stożakowy. Ostatecznie jednak zrezygnowałam z doniczek i zamiast nich wykorzystałam ażurowe świeczniki. Ta wersja bardziej pasuje mi do otoczenia, kiedyś jednak z pewnością zamienię je na terakoty:)





To wszystko, pozdrawiam Was cieplutko, do następnego postu:)
Mała Sowa

25 komentarzy:

  1. Śliczne i takie wiosenne !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Agatko, jakie cudenka !!!!! Zajaczki przecudne.....Brak mi slow.....
    Pozdrawiam i zycze milego weekendu.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy robisz...jestem oczarowana, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ,bardzo ładne dekorację , oglądam i sama do siebie się uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko cudeńka, jak czytam poprzednie komentarze to monotematyczna jestem, nic nowego nie napisze, cuda cuda cuda a w towarzystwie ser zajaczkowych to podwójne cuda, ślicznie szyjesz , łał łał łał

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki gazetowej inspiracji stworzyłaś bardzo fajne króliczkowe dekoracje,ale w Twoim własnym stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kicajce, aż nie sposób się nie uśmiechnąć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Stożaki bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy chcę czy nie uśmiech sam się ciśnie na usta :))) urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mało Sówko Twoje stożkowe króliczki są przesympatyczne, buźki mają takie miłe i uśmiechnięte z rumieńcem, bardzo mi się podobają te w wersji w osłonkach :) Też widziałam ten pomysł w książce tildowej o króliczkach. Świetne! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie,kolorowo i Swiatecznie juz :)))) Slicznosci szyjesz Suuper :) Ja sie wlasnie zastanawiam co dla dzieci zrobic ,oby z tego zastanawiania cos wyszlo ,a nie tylko na nim pozostalo :))) Milego weekendu Ci Zycze :))) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziaki! U Ciebie już Wielkanoc... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne królisie, masz już całe stado :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale superowe! Przepiękne króliczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne króliki:) zwłaszcza te pieguski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko, zające są prześliczne w każdej formie:) Taki wysyp to i bezpiecznie mieć w ogrodzie pomiędzy sałatą;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O raju, ależ tych zająców wszelkiej maści u Ciebie, i te wcześniejsze i te tutaj, to prawdziwy wysyp ;-). Te stojące są bardzo fajne, a wszystkie mają sympatyczne pyszczki ;-). Pozdrawiam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze zajączki i wszystko tak ze sobą ładnie wygląda :) Mam dużo doniczek, które stoją nieużywane... Już mam pomysł na ich aranżację! :) Dziękuję Ci Mała Sówko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie się uśmiechają twoje zajączki:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale kolorowo :-) Jajka świetne ,a zające w donicach urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zające w doniczkach - tego jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń