poniedziałek, 30 marca 2015

Pierwsza lala - lalalups:)

Witam serdecznie wszystkich zaglądających!
Kapryśna pogoda nie pozwala mi na żadne prace ogrodowe:(  
Niby wiosna, a tu i śniegiem sypnie, i zagrzmi w oddali... więc siedzę w domu i szyję. 
Moim ostatnim "wyzwaniem" było uszycie lali (podobno hit wśród małych dziewczynek), zwanej Lalaloopsem.
 Jak dla mnie to lalalups:)
Niby prosta sprawa, ale wykrój musiałam sporządzić sama, nie jest ogólnodostępny. Wyszło całkiem dobrze, ale i tak muszę wprowadzić poprawki. 
Przedstawiam pierwszego lalalupsa:
 Spódniczka z podwójną halką (uwielbiam taki fason:). Fryzura mało fantazyjna, ale muszę dopiero opracować technikę:)

Lalalupsowy buziak to czarne guziczki, uśmiech niby przeszyty nitką i mocne rumieńce:
Jestem zadowolona z efektu:)
Pochwalę się jeszcze poduszkami wykonanymi przez moją Mamę:
 Dziękuję za Wasze ciepłe i miłe komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa lalalup -sowa:)

31 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje prace. Laleczka rewelacyjna! A poduszeczki też mają swój urok i mnie się bardzo podobają. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, a ja miałam taką lalę, jak mała byłam :) Właśnie z oczami z guzików. To teraz takie modne? :)
    Świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam kochana takiej nazwy // lalalups// ale mimo wszystko jest cudowna - zresztą jak wszystki twoje prace - biziole ślę wielkie - Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi słów- moim zdaniem REWELACJA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna ta lala !!! Taka kolorowa i wiosenna !! Poduszki też urocze pozdrawiam Ciebie i Twoją zdolną mamę !!! Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jaka sliczna lala. Pieknie ci wyszla.
    Poduchy tez cudowne ( sowy .....uwielbiam )
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, aż nie mogę od niej oderwać wzroku! Świetna jest!!! A podusie też bardzo ładne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super laleczka :) szkoda, że w rodzinie nie mam jeszcze małej dziewczynki, bo bym już szyła coś w tym rodzaju. Ale może we wrześniu urodzi się Helenka, to jej coś takiego kiedyś uszyję. A jak Helenka okaże się być Antosiem, to z pewnością wymyślę coś równie boskiego jak Twoja laleczka lalaloops :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta lala, za moich czasów nazywały się szmaciankami :) Babcia nam takie szyła...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna, kolorowa lala! Jest świetna, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna, kolorowa lala! Jest świetna, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koralina to przyszło mi na myśl jak tylko spojrzałam i zakochałam się w lali, jest idealna i rewelacyjna bardzo bardzo mi się podoba, poduchy też cudne, obie z Mamą niesamowicie zdolne kobietki jesteście

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo tego, że mam 2 synków, bajkę znam dość dobrze i muszę przyznać, że podobieństwo do oryginału jest uderzające :) Pięknie Ci wyszło, buźka pierwsza klasa, podoba mi się bardzo, tym bardziej, że sama stworzyłaś wykrój, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę nadążyć za Twoimi pomysłami, brawo! Poduchy wspaniałe, pozdrowienia dla Mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna laleczka! Podusie też są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznotka z tej laleczki, ma w sobie wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, i znów coś pięknego! :) :) Taka lala wydaje mi się bardziej przytulaśna od Tildy - ma "więcej ciała do kochania" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lala jest prześliczna! Cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajna,kolorowa i taka energetyczna:)

    Poszewki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale bombowa lala! Te guzikowe oczy wyglądają świetne. Poduchy są prześliczne. Szczególnie ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna ta lala :) Poduszki uszyte przez mamę super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  23. Super lala ! Buzia naprawdę się udała, ale z takimi rzęsami nie mogło być inaczej ;). Bardzo zgrabne poduszeczki i też guziczkowe :).
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  24. Lale bomba takie inne nie takie oklepane:).

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna ta lala i przecudnie kolorowa tak jak lubię najbardziej, pozdrawiam poświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lale Zuziale:) Sliczne a poduszki też niczego sobie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza ta lala? a taka dopracowana, że wygląda jak tysięczna :) !

    OdpowiedzUsuń