piątek, 6 marca 2015

Ptaszkowe serduszka

Witam Was serdecznie!
Na przekór zimowej aurze w moim Kąciku kolorowo i wiosennie. 
Szyję ozdoby wielkanocne, ale pomyślałam, że warto stworzyć coś, co może zdobić wnętrze przez cały rok. Jak najbardziej pasuje także do wiosenno - wielkanocnego wystroju.
Projekt, zapisany w notatniku, od dawna czekał  na realizację. Doczekał się! Jestem bardzo zadowolona, bo wiązał się z szyciem ulubionych serduszek:)
Przedstawiam ptaszkowe serduszka:


Serca mają tildowy kształt, ale są dłuższe i bardziej wąskie od oryginału; ich wykrój sporządziłam samodzielnie. Ptaszki również tildowe, tyle że zminimalizowane. 
W ostatniej chwili zdecydowałam się na umieszczenie guziczków i muszę przyznać, że dobrze się wkomponowały. 

Mam nadzieję, że spodobają się i Wam:) 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze, witam nowe osoby.
Pozdrawiam serdecznie, do następnego...
Wasza Mała Sowa, zawsze jednak serduszkowa:)


26 komentarzy:

  1. bardzo się podobają, są niezamowite a to kwiatuszkowe serducho z ptaszkiem kropeczkowym cudne, zresztą wszystkie są cudne, jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądają serduszka z ptaszkiem:-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje serduszka :-))))
    a z ptasiorami wyglądają niezwykle i urokliwie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie całoroczne dekoracje są świetne mnie podobają się najbardziej te w brązach-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu nowe pomysly. Twoje ptasie serducha mi sie bardzo podobaja.
    Zycze milego weekendu.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie -dodam jak zawsze !!!! Agatko jak ty na to znajdujesz czas ????? Masz tempo karabinu maszynowego !!!! Pytałaś o to mnie ale ja przy tobie to mały pikuś :-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne ozdoby, zresztą jak zawsze :) masz Ty talent do szycia ozdób:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak kolorowo, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenia kolorów i deseni idealne, ale do tego nas przyzwyczaiłaś :) Guziki to kolejny świetny pomysł, przyznaję, że efekt jest bardzo ciekawy, tak samo, ale i całkiem inaczej, if you know what I mean ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała sówko, teraz już przeszłaś moje najśmielsze oczekiwania i samą siebie. Cóż za przepiękne połączenie serduszka i ptaszka! Mój ulubiony to ten w niebieskościach, czy to tkanina z ikea? Miałam bardzo podobne serwetki w ten wzór :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam. Ja z szyciem jestem tak na bakier, ze aż wstyd. Przy okazji, zapraszam do siebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, jak zwykle prześliczne, cudowne i eleganckie serducha, serducha tak pełne miłości, że ptaszeta się w nich zalęgły:))) Śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I znów cudeńka zrobiłaś! to ciemnobrązowe i granat z białym sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biało - granatowy jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super serducha :)) bardzo podobają mi się guziczkowe dodatki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne! Cudowne ptaszki i te sercowe kompozycje... bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne, zestaw bialo granatowy jest wg mnie najślicznieszy...taki "porcelanowy"

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wymyslilas sobie takie polaczenie :)) I do tego Slicznie wyszlo :)) Wszystkie sa Przesliczne :)) I Kochana Zycze Ci juz Wiosny !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne są wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW!!! Ten zestaw brązowy w kwiatuszki jest boski!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne są, a to białe z niebieskim z motywem roślinnym urzekło mnie najbardziej :-).

    OdpowiedzUsuń