wtorek, 3 marca 2015

Zające Kicaki

Witam!
Wielkanoc tuż, tuż i większość blogów jest zzającowana, zkrólikowana i zjajkowana:) 
Ja także pochwalę się moimi zajączkami Kicakami. W zasadzie nic nowego nie wymyśliłam - szyłam bardzo podobne w zeszłym roku. Jednak wykrój nie do końca mi odpowiadał, postanowiłam nieco go zmodyfikować. Zmieniłam wykrój przedniej łapy i uszu. Zupełną nowością jest dodanie "ogonków", czyli pomponików. 

Konsekwentnie szyję z tkanin, które wydają mi się najbardziej "wiosenne" : zielone, liliowe, żółte. Kolorowe tasiemki dodatkowo rozweselają zajączki.
Kolejne prace czekają na uszycie i prezentacje, zatem uciekam szybciutko:)
Pozdrawiam Was serdecznie
Mała Sowa Kicakowa:)



28 komentarzy:

  1. Agatko, przesliczne te Twoje kicusie. To juz ( prawie ) wiosna !!! Ja sie tez wreszcie musze za nie zabrac.....Ale po tym remoncie ciagle mi cos pod lapy wlazi.....
    Pozdrawiam goraco.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. Kicakowo moja Sowo:) rewelacyjne zające uszyłaś, tudno wybrać, najładniejszego, a tkaniny nadają im jeszcze więcej uroku, ogony pomponowe są nietuzinkowe:))

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejuuu, ale gromadka! co Ty z nimi robisz?! ;)
    oczywiście żółty to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatka zające są bardzo wiosenne świąteczne i poprawiają humor ,bardzo fajny pomysł z pomponami w przyszłym roku jeśli pozwolisz to go zapożyczę .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zające :) ogonki są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne Wiosenne :))) Slicznie Ci one wychodza :) Ja raz szylam takie zajaczki ,ale uszka doszywalam ,hmm te twoje tez mi sie podobaja :))) Milego szycia Ci Zycze :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, radosna, wiosenna gromadka :) Zajączki są cudne, wielkie brawa za dobór materiałów, kolorystykę i staranne wykonanie
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jeden to ładniejszy :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie wiosenne, a baranki do kolekcji też będą?

    OdpowiedzUsuń
  10. wiosennie, przepięknie, świątecznie i milusio :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała armia kicaków!
    Rany, to chyba tylko u mnie jeszcze nie jest wielkanocnie :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wspaniała kicająca armia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziaki z nich, bardzo fajne tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ile zajączków:) Każdy śliczny:) Jakże wiosenne tkaniny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka fajna gromadka :) Bardzo wiosenne kolorki, masz rację, przesympatyczne, teraz jak na to patrzę, to wrzosiki też bardzo mi tu pasują :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to Twoje słowotwórstwo :) Jest to dar, który nie każdy posiada! A zajączki rozbrykane kolorowe i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach jak pięknie i wiosennie u Mojej Sówki !!!! A u nas dziś spadł śnieg .... i po co ??? Całe szczęście tyle wiosny u Ciebie i to takiej pięknej że wolę patrzeć na te króliczki przez monitor niż za okno ! Buziaczki -Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  18. W gromadzie raźniej i weselej - Twoje kicaki robią wrażenie, a razem prezentują się jeszcze bardziej kicakowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zające. U Ciebie też już Wielkanocnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zające są świetne, a ich ogonki są rewelacyjne:). Znowu jestem pod wrażeniem przedmiotów jakie powstały, super:).

    OdpowiedzUsuń
  21. kicaki są przecudne, świetnie wykonane i kolorystycznie też bardzo mi odpowiadają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne! Każdy jeden jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zielone i fioletowe, czyli piękne kolory, kicaki prezentują się genialnie, ogonki mają słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne. Mam jednego takiego w domu - szarego w kropeczki.

    OdpowiedzUsuń