wtorek, 14 kwietnia 2015

Nowy Mijak i słoiczki - igielniczki

Witam!
Wiosenne lenistwo nadal mnie nie opuszcza... coś tworzę, ale bez większego zapału. Ciekawe, kiedy mi to przejdzie? 
Dzisiaj pochwalę się moim nowym towarzyszem, który zamieszkał w kąciku krawieckim. Przedstawiam Mijaka Krawca:


Krawiec zaopatrzony jest w niezbędne przybory: tkaniny, nożyczki, guziki, szpulkę, małego Singerka i agrafki. Zapewniam, że nie boli go ucho:)


 Zrobiłam także nowy igielnik ze słoiczka po brzoskwiniach, dawno zjedzonych. Naczekał się biedak, ale warto było:)
Przechowuję w nim metalowe szpulki, centymetr, szpilki... Zakrętkę okleiłam tkaniną, przykleiłam do niej igielnik, dobrany kolorystycznie.

 Kolejne dwa słoiczki również przeszły metamorfozę:
W sumie nic wielkiego, trochę tkaniny, koronki i kleju Magik. Wyglądają jednak o wiele lepiej.

Nie posiadam pracowni, bo nie szyję na wielką skalę. Zadowalam się małym kącikiem hobbystycznym, tak mogę go nazwać:) Zależy mi jednak, by wszystko było miłe dla oka:


Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze
Pozdrawiam Was serdecznie
Mała Sowa:)


38 komentarzy:

  1. Ale czad !!!!! Krawiecki tematy to mój wielki konik !!!! Zakochałam się w tym krawcy :-) no i słoiczki imponujące !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, krawiec jest uroczy, a słoiczki pięknie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te słoiczki wyglądają cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Agatko, Twoj kacik krawiecki jest przesliczny. Sloiczki sa cudowne no a krawiec to nie ma slow.
    Ja zamienilam maszyne do szycia na narzedzia ogrodnicze. Ale pogode trzeba wykorzystac, bo chwasty niestety coraz wieksze.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością Twój kącik staje się piękniejszy i piękniejszy! Słoiczków i igielniczkow nigdy za wiele na te wszystkie bardzo potrzebne drobiazgi ;) ślimak-mijak bardzo sympatyczny, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mijak cudowny jak każdy :) Bardzo pozytywny pomocnik w kąciku krawieckim! Ale słoiki to mistrzostwo :)) Wyglądają wspaniale i jak tylko znajdę kawałek tkaniny to chętnie się w takie zaopatrzę do mojego "kącika".

    OdpowiedzUsuń
  7. Mijak wymiata ! Jest wspaniały.. wspaniałe kolory :)
    A słoiczki cudnie ozdobione, muszę sama pomyśleć jak ubrać swoje słoiki z guziaczkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kącik, a mijak prześliczny. Mam nadzieję, że wkrótce będzie mi dane osobiście obejrzeć Twoją hobbistyczną pracownię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i Mijak i słoiczki piękne, wena wróci razem ze słonkiem, trzymam kciuki za kolejne szyjątka

    OdpowiedzUsuń
  10. Mijak we właściwym miejscu ;) Ale ten kolczyk z agrafki - zawadiacko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mijak-słodziak!!!!!!!!!!!! Jak ja bym takiego mijaka przymijakowała...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoiczki śliczne. Ślimak z natury powolny, ale tak go obładowałaś, że teraz na pewno nie da rady uciec :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czadowy mijak i piękne słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślimak rewelacyjny i piękne słoiczki. Gratuluję pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślimaczek cudny, słoiczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i się rozchorowałam od tych słodkości kolorowych przydasiów a ślimak jest boooooski ten igielniczek - cudo - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślimak świetny, czadowy pomysł :D
    a słoiczki bardzo mi się podobają, musze pomyśleć nad podobnymi - szczególnie podobają mi się wieczka w kropy i w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mijak Krawiec powalił mnie na kolana, jest boski!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. No z takim pomocnikiem to praca będzie tylko do przodu szła,
    a słoiczki superaśne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. i Ty weny nie masz?! a te cuda to co??? wszystko przepiękne, Mijak boski, słoiczki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności :) Troszkę mnie nie było a tu taki super Mijak :) i słoiczki. Super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. :) szacuneczek za porządeczek :)) a jegomość? czaderski, wygląda genialnie z ta szpulka nici :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny Mijak :D Słoiczki są zdecydowanie bardziej urocze w takiej odsłonie niż zwykłe

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne są te słoiczki! A ten Mijak... Cud, miód i malina!
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeuroczo to wszystko wygląda. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślimak rewelacyjny:) a słoiczki no przecudownie ozdobione:) zainspiruje się i zrobie swoje, może wyjdą równie ślicznie jak Twoje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. słodki ślimaczek. Słoiczki ładne i praktyczne. Wszystko pod ręką pięknie uporządkowane

    OdpowiedzUsuń
  28. W tym Twoim mijaku to ja sie normalnie zakochalam ,jest Boski :))))) I uwielbiam rowniez twoj kacik Cuudnie :))) Sloiczki dostaly swoje wyjatkowe,Sliczne ubranka Suuper :))
    Noo Przesliczny ten Twoj slimaczek :))) Zycze Ci Kochana Pieknego Slonecznego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny mijak, fajnie mieć takiego pomocnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ślimaczek, każdy potrzebuje jakiegoś pomocnika, który motywuje do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku, jakie śliczne! Takie piękne i miłe stworzenia motywują do pracy i sprawiają, że dzień staje się weselszy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale miałaś świetny pomysł z tymi słoikami! Świetne są i jakie praktyczne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń