czwartek, 9 kwietnia 2015

Wiosenna niemoc...

Kochani, już po świętach... 
Właśnie uświadomiłam sobie, że nie zamieściłam żadnych zdjęć  dekoracji wielkanocnych. Może dlatego, że raczej wypadało ubrać choinkę? :) W każdym razie ogarnęło mnie jakieś wiosenne rozleniwienie, chcę trochę odpocząć od szycia. 
Zaczynam odwiedzać sklepy ogrodnicze, planuję rozbudowę mojego "oczka w głowie" - skalniaka, który jest naocznym dowodem ogrodniczych umiejętności Małej Sowy:) 
Dlatego dzisiaj pokażę serduszka, które powstały jeszcze przed świętami. Pierwsza seria dla Madzi; chyba przeszłam samą siebie, bardzo mi zależało:

Kolejna seria jest nieco skromniejsza, miała pasować do ikeowskich zasłon w paski:

Serduszko personalizowane dla Julianki:
Wkrótce znowu wrócę do szycia, czekają nowe projekty. Największy z nich - nowa aranżacja altany ogrodowej, będzie sporym wyzwaniem dla mnie i mojej Mamy:) 
Póki co trwam we wiosennym zawieszeniu.
Pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa

25 komentarzy:

  1. a ja wolę te skromniejsze , mnie tez ogarnia rozleniwienie

    OdpowiedzUsuń
  2. To spersonalizowane, ostatnie serducho jest mistrzowskie - uwielbiam takie klimaty koronkowo-kropkowo-pastelowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. serducha prześliczne, za każdym razem coś nowego jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  4. Super serducha, bardzo śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każde z nich jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała Sowo, Twoje serduszka zawędrowały do mojej pracowni i właśnie sobie jednym okiem oglądam je tutaj, na Twoim blogu, a za moment patrzę na nie, zawieszone na wianku w oknie (wiesz o czym mówię). Jestem wzruszona, nie samymi sercami, choć piękne, ale tym, że u mnie jest kawałek Twojej pracy, Twojego czasu i umiejętności. To cenne!
    P.S. Mijaka mam pod nosem, przygląda się mojej pracy z kolczykiem z uchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne serduszka i świetnie dobrane tkaniny:) Urzekają delikatnością. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serduszka:) Nie martw się poświątecznym zawieszeniem bo to dobry stan:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy potrzebuje odrobiny odpoczynku :) Ale potem wraca się naładowanym dobrą energią i tworzy kolejne nowości :) pozdrawiam ANIA

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Droga to trwamy w tym wiosennym zawieszeniu razem:)))) Serducha jak zwykle bajeczne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała Sówko, serca z guziczkami rewelacja, rzeczywiście przeszłaś sama siebie :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Guziczkowe serca są rewelacyjne , świetny pomysł. Pozdrawiam i bardzo dziękuję za śliczne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super- świetne - i jak zawsze precyzyjne !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. wiosenna niemoc... jakbym siebie słyszała, z małym wyjatkiem Ty zrobiłaś słitasne serduszka a ja nic :(
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię wszystkie Twoje serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! Uwielbiam Twoje serducha.

    OdpowiedzUsuń