niedziela, 24 maja 2015

Łączkowa anielica

Witam!
Pogoda nie dopisuje - ciągle pada, nie ma szans na spędzanie czasu w Małasówce. Siedzę zatem przy maszynie i szyję, tym bardziej, że moje piękne tkaniny aż proszą się o wykorzystanie:)
Dzisiaj, tak jak obiecałam ostatnio, zaprezentuję kolejnego anioła Tilda. Uszyłam go po raz pierwszy - mam na myśli nowy wykrój, tzn. nowy dla mnie. Takie anioły widuję najczęściej u Anielskiej Szpulki, która jest dla mnie mistrzynią, jeśli chodzi o szycie anielic:)
Wykrój leżał od dawna, ale nie miałam chęci go wypróbować. Aż tu nagle coś mnie naszło, raz, dwa i uszyłam! 
Przedstawiam Łączkową Anielicę:


Pisząc "nowy wykrój" miałam na myśli fason z odkrytymi ramionami. 

Włosy upięte standardowo w moją fryzurę:

Do kompletu powstał także Łączkowy Mijak:

i skrzydlate serduszko:

Całość prezentuje się tak:

Muszę Wam powiedzieć, że ten wykrój wyjątkowo przypadł mi do gustu, mam projekty kolejnych anielic i - co dziwne - chęć uszycia. Bo anioły nie należały do moich "szyciowych" ulubieńców.
Pozdrawiam Was serdecznie
Mała Sowa anielicowa:)

27 komentarzy:

  1. Piękna anielica i ogólnie cały zestaw boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna anielica i aniołek i serdusio, wszystko cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny anielsko ślimaczy zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna anielica! :) Póki co trenuję na tildowych królikach, ale już pomału zacieram ręce na anielicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały zestaw jest śliczny,a,te niebieskie kwiatuszki to bardzo wdzięczny materiał i ten wiosenny odcień skrzydełek

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw - kolory są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna anielica, zazdroszczę jej sukienki, ale jeszcze bardziej ślimaka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik powstał! anielica urocza, ale ślimak boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest, cały zestaw wygląda uroczo, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko cudna anielica, sama bym taką chciała a już w kompecie z sercem i slimakiem łał, wspaniałości . Ale co ja się rozpisuję u Ciebie same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze, że masz chęć szycia aniołów i nie tylko aniołów, łąkowych, małosówkowych i innych... To trio jest wyborne, aż prosi się o sesję w dmuchawcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny komplet, tkaninka w kwiatuszki jest śliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna anielica a w zestawie prezentuję sie wow.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaką ma ona śliczną suknię pozazdrościć, a komplet bardzo gustowny:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Anielica przepiękna! A w towarzystwie serca i ślimaczka wygląda jeszcze piękniej. Prawdziwe cuda robisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny komplecik:) Tkanina łączkowa bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna ta anielica !!!! Bardzo dziękuję za miłe słowa - ale ty naprawdę nie masz czego się wstydzić !!! Twoje Tildy są przepiękne !!! A ta szczególnie mi się podoba - taka wiosenne ..CUDO !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj Agatko, piekne Tildy !!!!! U mnie narazie nic......Nie moge sie zmobilizowac....Handra mnie napadla !!!!!! Nie moge sie z tego dolka wygrzebac....Ale trzeba odczekac, wiem.....Mam nadzieje, ze w krotce bedzie lepiej....
    Pozdrawiam cie kochana.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna :) z resztą jak wszystkie twoje aniołki.. miałabym problem żeby wybrać tą najpiękniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna anielica, cudowny mijak i romantyczne anielskie serduszko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała! I ta kwiecista sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna tkanina! Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale kwieciście, bardziej wiosennie u Ciebie niż za oknem :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, zdolna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anielica wygląda bardzo powabnie, szczególnie w tej fryzurze i naszyjniku. A co do reszty uszyjątek, to stworzyłaś zgrany komplecik :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny zestaw:) Podziwiam za cierpliwość. Anielica jest śliczna, mam słabość do wszystkich aniołów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń