poniedziałek, 18 maja 2015

Anielica majowa

Witam kochani!
Dzisiaj zaprezentuję anioła tilda, którego dawno nie szyłam. Anielica jest prezentem komunijnym, ale nie chciałam utonąć w samej bieli... Ostatnio zachwycałam się fioletowym bzem, który rośnie nieopodal Małasówki:) Wybrałam więc tkaninę w tym odcieniu, która pięknie podkreśliła naszytą koronkę.
Anielica standardowo 50 cm, włosy jasne, splecione w moją małosowiastą fryzurę:)

 Wedle życzenia  otrzymała większe skrzydła - wykrój zaczerpnęłam z "Radosnych dekoracji", więc i tak wszystko po tildowemu:)



Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu, podoba mi się jej sukienka...



Z rozpędu uszyłam kolejną anielicę, ale o tym w następnym poście. Moi mili, dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pogoda znowu mi sprzyja, biegnę zatem do innych zajęć.
Pozdrawiam Was najserdeczniej
Mała Sowa

22 komentarze:

  1. jest bardzo ładna, nie mogę wyjść z podziwu dla Twoich szyjątek, są rewelacyjne, staranne, dbalość o każdy detal, mała komunistka musiała być zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne to! Nawet mi fiolet nie przeszkadza:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna :) Sukienka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, jaka piękna... sukienke ma cudną, ale fryzura, to dopiero szał:)

    ja ostatnio zobaczyłam w sieci tildę, nie anioła, ale taką, co mnie zachwyciła, zobacz:
    https://www.facebook.com/444782795606092/photos/a.444785032272535.1073741828.444782795606092/828953347189033/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie... to też aniołek, ale jest cudna, taka marynarska :D

      Usuń
  5. Nie tylko majowa ale i bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie jej w tych fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chciałam zapytać czy takiej sukienki w moim rozmiarze przypadkiem nie masz?;) Bo tej anielicy takiej kiecki z serca zazdroszczę;) Tilda jest boska!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna anielica, śliczną ma sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, nie dziwię się, że jesteś zadowolona :) Kiecka jest prześliczna, przydałaby mi się taka na czerwcowe wesele koleżanki ;) Oczywiście żebym sama mogła się w nią odziać! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest i w fioletach tak jak lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana podziwiam cie !!!!! Ta anielica jest cudna.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska! Jaką ma wspaniałą suknię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna:) a sukienka prześliczna:) Bardzo mi się podoba:) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna anielica , cudowną ma sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wierzę, że dziewczynka która ją dostanie na pewno będzie zachwycona :)\

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrzę na bzy w moim wazonie i Twoja anielica ma sukienkę w ich kolorze .Jest śliczna i ma urocze skrzydła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna anielica, ładnie jej w fioletach :)

    OdpowiedzUsuń