środa, 13 maja 2015

Turkusy, kropeczki...

Witam wszystkich serdecznie i z góry przepraszam za milczenie i wszelkie zaniedbania!
Kochani, wybaczcie, ale zapowiada się pracowite lato, a ja nie potrafię z niczego zrezygnować... Czasem brakuje mi spokojnych, zimowych, długich wieczorów:)
Dziękuję za ostatnie komentarze. Królewska kura zebrała oszałamiającą ilość komplementów od Was i jeszcze bardziej zadziera głowę na kuchennym oknie... chociaż pod bokiem wyrosła jej konkurencja, ale o tym w innym poście. 
Dzisiaj pokażę komplet, który uszyłam:


Serduszka uszyłam najszybciej. Prawdopodobnie będą wisieć na kołysce, więc dodałam najpiękniejszy, jak dla mnie, napis:

Sówka uszyta według mojego pierwszego wykroju, który stworzyłam samodzielnie. Dla odmiany pokusiłam się o wstawki z seledynowego polarku:


A na koniec tildowy zajączek:


 I wszyscy razem:


Bardzo lubię połączenie turkusu i szarości, miętowe wstawki również nie zaszkodziły. Teraz przerzucam się na tematy komunijne, a potem wkraczam w krainę truskawek - szytych i jadalnych:)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny
Wasza Mała Sowa turkusowa:)

28 komentarzy:

  1. prześliczny komplet! bardzo lubię turkus. a z szarością komponuje się bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona- cudne to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw mi tez sie podoba takie zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowa z tymi polarowymi kropkami bardzo mi się podoba, no i serduszka jak zawsze świetne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Też się zaopatrzyłam kilka dni temu w turkusową bawełnę w te grochy :) Jeszcze nic z niej nie uszyła. Czeka cierpliwie w szafie na swój debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw - piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik jest cudowny i sama nie wiem, co mi się bardziej podoba:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet, chociaż serduszka najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, rewelacyjny komplet!!! Świetne kolory, kropeczki, a ponadto dodatki i perfekcyjne wykonanie sprawiły, że jestem pod ogromnym wrażeniem:)))
    A jakiej wielkości jest ten zając? Pytam, bo szukam wykroju na takiego zająca o nieco większym rozmiarze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz że uwielbiam wszystkie Twoje szyjątka, są cudne, pięknie uszyte i starannie wykonane, zawsze dodatki dobrane ze smakiem, oj .... piękne rzeczy robisz

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny komplecik. Kolory, kropeczki i text...No po prostu piekne !!!!!!
    Zycze ci milego dnia, U nas dzisiaj jest wolne, chce sie wybryc do ogrodka, ale na razie jakos ponuro...Zobaczymy jak bedzie.
    Pa Gabi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne szyjątka , bardzo fajne kolorki ,a sowa jest słodka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko cudne:) zreszta jak zawsze:) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw, oj ktoś będzie miał u siebie wielką radość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w Twoich serduchach, są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała Sówko króliczek to fajny chłopak, a serduszka są takie pięknie równiutko odszyte, bardzo podobają mi się te z naszytą koroneczką, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw i piękna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. urocze turkusiki :) uwielbiam ten kolor :) pięknie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłędny turkus - boskie zestawienie i perfekcyjne wykonanie !!!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne turkusowe szyjatka :) Zaraz lecę zobaczyć kurę, bo chyba coś mnie ominęło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatko, poproszę Cię o słownik z słowami wyrażającymi zachwyt, bo mój zasób słów do wyrażania się przy Twoich pracach mocno się wyczerpał:))) Wspaniałe szyjątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczności!!!! Świetny jest ten króliczek.

    OdpowiedzUsuń