wtorek, 16 czerwca 2015

Dwulicowość konika Dala:)

Witam wszystkich po dłuższej przerwie!
Po upałach czas na małe ochłodzenie - wykorzystuję je do nadrobienia postowych zaległości. 
Dzisiaj zaprezentuję konika Dala. W tytule określiłam go jako "dwulicowego", co może sugerować jakąś nieszczerość:)
 Nic podobnego, konik jest bardzo dobry i szczery, a ja powinnam napisać "dwustronnego"...
Chyba chciałam bardziej Waszą wzbudzić ciekawość:)
Konik miał być w kolorze niebieskim i szarym. Nie potrafiłam zdecydować się na dominującą barwę, uszyłam więc tak:

Strona prawa:
Strona lewa:

Całość:

Koncepcja ta bardzo przypadła mi do gustu, jeśli przyjdzie uszyć mi jeszcze jakiegoś konika, to zrobię to dokładnie w ten sam sposób.

Do konika dołączył Mijak:



Pochwalę się także moim najnowszym igielnikiem, który wykonałam dzięki tej instrukcji.


W moim posiadaniu znajdowała się: duża drewniana szpulka, poduszka - kwiat ( już wcześniej naszpikowana igłami), ceramiczne serduszko (od blogowej koleżanki- Anielskiej Szpulki). Wystarczyło wszystko połączyć i gotowe! Dodam, że szpulkę owinęłam miętowym kordonkiem, żeby pasowała do poduszki. 


Bardzo poręczny i ładny igielniczek wyszedł:)
To wszystko na dzisiaj, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny.
Wasza Mała Sowa



27 komentarzy:

  1. Ciesze sie ze jestes...Piekny konik a igielnik to cudenko !!!!! Nie tylko przydatny, do tego sliczna dekoracja.
    U nas sie tez ochlodzilo i jest znowu silny wiatr, dlatego cierpie.....Ale trzeba patrzec do przodu....
    Pozdrawiam i dziekuje za przemily komentarz.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. igielnik masz niesamowity :) jest ekstra :)
    konik bardzo pomysłowy, ale muszę tutaj pochwalić mijaczka za ten fajny materiał, ten wzór idealnie do niego pasuje, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się za mijakami stęskniłam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe rozwiązanie przy szyciu konika :)
    A Mijak przeuroczy - bardzo podoba mi się czerwona wstawka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny igielnik ! A ślimak genialny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace:) Jestem pod wrażeniem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace- mają swój urok! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dekoracyjny igielnik powstał:) konik bardzo ładne ma lica i ślimaczek pełen uroku:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. same wspaniałości mijakcudo, konik prześliczny, igielnik fajny, lubię Twoje prace, są idealne

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie zawsze wszystko jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne uszytki i igielnik w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesoły uszytek ;) A igielnik...miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super konik !!! A igielnik -marzenie !!! Cieszę się że moje gliniaki się przydają !!! Ściskam Cię Agatko !!! Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko śliczne:) igielnik podbił moje serducho:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, same cudowności znowu potworzyłaś! konik jest rozbrajający, a mijak, wiadomo, jak zwykle cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślimak jak zwykle mnie zauroczył, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykłe prace stworzyłaś , mijak jest cudny ,igielnik mnie zachwycił a konik rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe szmaciaki!!! A igielnik i inne rzeczy. które miałam okazję osobiście podziwiać są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł z konikiem ale igielnik jest genialny i świetnie dobrałaś kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze przeczytać i zobaczyć coś nowego u Ciebie. Konik pomysłowy, ale to wzór ślimaczej skorupki najbardziej mi wpadł w oko, mój faworyt. Szpulka dobrze się sprawdzi w kąciku, takie cuda zawsze cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dwulicowy koń haha biedne zwierze, nie zasługuje na taką nazwę ale przyznaje że ciekawa gra słów. Bardzo fajne szyjątko, mijak też.

    Szpulowy igielnik oryginalny i ciekawy, podoba mi się ta jego inność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No więc ja zaświadczam, że konik nijak dwulicowy nie jest. Jest za to cudnie uszyty, dopracowany i po prostu śliczny :)
    Mijak też jest uroczym stworzeniem :)
    Dziękuję raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne koniki, a Twoje ślimaczki zawsze mnie urzekają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cuda. Koniki są prześliczne. Najbardziej podoba mi się ślimak.W ogóle kocham Twoje ślimaki. Igielnik niezwykle pomysłowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki sprytny kwiatuszek... genialne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace:) Igielnik rewelacyjny. Zostaję u Ciebie na dłużej, bo lubię podziwiać szyte rzeczy z nadzieją, że może kiedyś i ja będę tak szyła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny konik dwustronny ;) i mijaczek super. Igielnik bardzo pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń