sobota, 27 czerwca 2015

Markiza anielica

Moi kochani, witam Was serdecznie!
Ilość komentarzy pod ostatnim, cudawiankowym postem przeszła moje wszelkie oczekiwania! Dziękuję za Wasze pochwały i cieszę się, że mój debiut został tak entuzjastycznie przyjęty. Oczywiście powstały kolejne wianki i wkrótce znowu Wam je pokażę.
 A dzisiaj, dla odmiany, tildowa, odkryto ramienna anielica. Ten wykrój bardzo mi odpowiada, lubię z niego szyć.

Oto Markiza Anielica!

 Dlaczego taki tytuł? Otóż szyjąc ją inspirowałam się moim ulubionym filmem z dzieciństwa. Uwielbiałam oglądać przygody Markizy Anżeliki, chociaż bardziej fascynowały mnie piękne stroje i klejnoty. Moje lalki natychmiast zamieniały się w markizy, szyłam im nowe suknie i tworzyłam koralikowe kolie:)
Anielicy nie uszyłam typowej, XVII - wiecznej sukni, ale i tak wygląda królewsko... może śmiało pokazać się na szwedzkim dworze:)



Biżuteria nie byle jaka - wisiorek jest z najczystszego srebra!



Póki co musi zadowolić się skromnym, polskim dworkiem:)
Kochani, dziękuję za odwiedziny, a nowych obserwatorów witam bardzo serdecznie!
Pozdrawiam Was i do następnego!
Mała Sowa markizowa:)

14 komentarzy:

  1. anilica prześliczna, bardzo mi się podoba , chyba jak wszystko co szyjesz, jescze nie znalazłam rzeczy która by mi się nie spodobała, rewelacj

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna anielica :) Suknię ma prześliczną...niech jej się dobrze mieszka na naszej polskiej skromnej ziemi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna , prawdziwa z niej dama:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślę pokłony - przecudnej urody pani, a ubiór zapiera dech! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa Anielica z iście szlacheckim tytułem!!! Jest przepiękna, a suknię taką sama bym chciała mieć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Świetnie wykończyłaś dekolt anielicy i ten wisiorek. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dopracowana aniołeczka:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Markiza anielica promienna :) i srebrny wisiorek dodaje niesamowitego uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona jest po prostu przepiękna! Wspaniała ta suknia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń