poniedziałek, 8 czerwca 2015

Pochwalić się muszę - mam piękne podusie:)

Witam Was moi mili w poniedziałkowy ranek! 
Mam nadzieję, że mieliście udany długi wekkend. U mnie niedużo lenistwa, Małasówka zmusza do ciągłej aktywności:)
W mieszkaniu zmieniłam dodatki na bardziej "letnie", pojawiły się nowe, kolorowe poduszki, które szyje mi moja Mama. Bo ja bardzo lubię mieć ich dużo, a Mama lubi je szyć, więc - szczęściara ze mnie:)
O dziwo, najbardziej podobają mi się takie proste, z jednej tkaniny. Uwielbiam także tildowe "słoneczne"... w życiu bym nie uszyła, a Mama tworzy je w sekundzie:)

Oto letnia parada poduszek:

 
Moja ulubienica, przepiękny, soczysty kolor:


Dla Mamy nie ma poduch niemożliwych - oto kopia ikeowskiej:

Mama uszyła ich dużo więcej, ale są "zimowe", "jesienne", więc muszę to wszystko dawkować:)
Chciałam się odwdzięczyć, więc uszyłam Mamie tildową, pasiastą anielicę:)


Odkryto ramienne anielice to moje nowe faworytki:) 

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze, pozdrawiam serdecznie, do następnego!
Wasza Sowa

26 komentarzy:

  1. Wspaniałe rodzinne wymianki! Super sprawa! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest śliczne, bardzo, poduchy rewelacyjne, faktycznie urocze i ożywią wnętrze a tilda mistrzostwo, cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, jakie kolorowe cuda!!! masz utalentowaną Mamę :)
    a anielica piękna, taka folkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne kolorowe poduszeczki :) od razu robi się weselej :) brawo dla mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O przepiekne twoje podusie...Masz bardzo zdolna mame !!!!
    Anielica tez mi sie bardzo podoba.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudowności, podusie jak marzenie, a lala jak ta lala:)))) Śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem po kim masz taki talent piękne poduszki,a anielica w tęczowej sukience jest śliczny podziękowaniem za poduszki

    OdpowiedzUsuń
  8. Utalentowana i Mama i Córka:) Piękne podusie i anielica super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo zdolną Mamę. Wyczarowała przepiękne poduszki.
    Jaka Mama taka Córka - anielica wyszła równie pięknie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te podusie i jakie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielona poducha - moje marzenie! :) Jest piękna i do tego w moim ulubionym (ukochanym) kolorze :)
    Może kiedyś nauczę się szyć okrągłe poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podusie pierwsza klasa, a anielica też cudo, taka łowicka:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, letnie kolorki:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda!!!! Te okrągłe poduszki są obłędne! Bardzo mi się podobają. Tilda ma piękną suknię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szacun dla mamy!! do dzisiaj takie poduszki sa dla mnie ogromna tajemnicą wykonawcza :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajną masz mamę poduch cudne.Takie radosne i kolorowe. Twoja anielica piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. poduchyy super, uwielbiam je, super taka wymianka między mamą i córka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne szyjątka, jako początkująca po cichu zazdroszczę Wam umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne poduchy - ja też takie uwielbiam, w każdej ilości :)
    A pasiasta panienka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduchy cudne:) Mamę masz wspaniałą:) Najbardziej podoba mi się ta okrągła poducha:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne podusie, a może Mama zna sposób szycia poduszek chmurek?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie i kolorowo. Zielona podusia i anieliczka rewelacyjne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne podusie szyje twoja mamcia - wspaniałe jest takie uzupełnianie się rodzinne - ja niestety muszę zrobić wszystkim wszystko sama - ręce opadają - jak zaproponowałam synowe że ją naucze czegoś robótkowego - to mi powiedziała bidulka że jest kompletnym beztalenciem - tilda cudowna - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem, na co wzrok skierować - na elegancką i wiosenną anielicę, czy wesołe poduchy :)

    OdpowiedzUsuń