czwartek, 23 lipca 2015

Biały i niebieski, czyli kuchennie

Witam moi mili!
Korzystając z przymusowego pobytu w domu uszyłam parę dekoracji do mojej kuchni. Część cieszy oczy już teraz, reszta zadebiutuje w małasówkowej kuchni.
Wszystko utrzymane w biało - niebieskiej kolorystyce, pasującej do ulubionej ceramiki z Bolesławca:)

Na moją prośbę moja Mama uszyła mi dwie ozdobne podkładki, oczywiście nie do użytku:



Wianki zakręciły mnie zupełnie, uplotłam więc taki:

Nie jestem całkowicie przekonana  do jego urody, kwiaty także nie pasują. Póki co muszą zostać, ale będę szukać bardziej odpowiednich.

Uszyłam także kuchenną anielicę:

Aby podkreślić kuchenny charakter dodałam łyżkę:)


Na końcu powiększyłam stadko kur Lokur:)

Nie wiem, czy pamiętacie moją królewską kurę Lokurę?

Całość prezentuje się tak:


Kury chyba się polubiły...
 :)
Pozdrawiam Was serdecznie, a odpoczywającym na wakacjach życzę mile spędzonego czasu:)
Wasza Mała Sowa

32 komentarze:

  1. Świetny kuchenny zestaw :) Kury obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda, cuda, cuda! jestem zachwycona! Anieliczka jaka piękna!!!!!!!!! A ostatni obrzek rewelacja- sama wymyśliłaś? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawy słowne to moja specjalność:)

      Usuń
  3. Śliczny zestaw, idealny do tej ceramiki. Zerknęłam do posta z października - cudne połączenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany Agatko wszystko jest łał, rewelacyjnie, jak dla mnie wianej i kwiatki na nim są idealne, ja osobicie bym niczego nie zmieniała, cudo, tilda - jestem pełna zachwytu, wiesz jak je lubię, kury i podkładki wspanoiałe, oj zazdraszczamn ci tych cudów, gdybym choc trochę potrafiła szyc....oj marzenia:) cudeńka , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw jest śliczny ale masz rację kwiaty mogłyby być niebieskie . I choć masz wątpliwości to jedyny drobiazg który się nie komponuje. Materiały,których użyłaś są bardzo ładne będziesz miał pięknie udekorowaną kuchnię

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko cudne:) powiem Ci, że również zakochałam się w tej granatowej bawełnie w groszki:) Szykuje z niej coś hmmm ale póki co cicho sza... bo nie wiem czy mi wyjdzie:) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie !!! i to wszystko !!! Tilda tak jak lubię - dopieszczona !!! Ściskam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne szyjątka wianek porywam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw świetny, bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie ten wianek bardzo się podoba! Wszystko takie "bolesławickie" :) :) Zaraziłaś mnie tym, choć swój pierwszy zakup mam jeszcze przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tym zestawem jestem zachwycona! Po prostu prześliczny! I te kolory - cudne!
    Poza tym marzy mi się taka anielica w lawendowych kolorach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, to przepiekna seria !!!!! Twoja kurka siedzi u mnie w kuchni i cieszy moje oko.
    Musze sie tez powoli zabrac za szycie ale przy tych temperaturach jakos nie moge sie zebrac. Wykorzystuje pogode na ogrodku......Druty oczywiscie ze mna, hi, hi. Ale cos trzeba robic !!!
    Pozdrawiam goraco i zycze milego weekendu
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  13. Czesc super szyjatka! Mam pytanie jak gestym sciegiem szyjesz anielice I jakim na zakretach/polkolach zeby ladnie wyszlo! Z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ to wszystko razem pięknie wygląda :D cudne! koroniasta kura jest czadowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczności! Anielina ma wspaniałą sukienkę. Bardzo lubię ten wzór. Kury są boskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne drobiazgi do kuchni. Fajnie, ze Twoja mama podziela Twoją pasje i tez coś szyje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudeńka ,oglądam i pieję z zachwytu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mała Sówko uwielbiam tą kolorystykę, wszystko prezentuje się wytwornie! Pozazdrościłam Ci, Twoja kuchnia z pewnością wygląda przepięknie! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwe cuda! :) Przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek jest świetny! Jako zwolenniczka żywych kwiatów dodałabym coś szydełkowego. Albo kwiatki szydełkowe, albo tylko kokardę z bawełnianej koronki. Tilda piękna i kurki też cieszą oko:-) No i mam nadzieję na fotki w towarzystwie porcelany :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Mała Sówko ;-) Bardzo mi się podoba komplecik kuchenny a Tilda to ma naprawdę śliczną tą łyżkę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ u Ciebie niebiańsko przez ten błękit się zrobiło:)))) Chyba moja zawieszka nie bardzo będzie Ci pasować do kolorystyki:((( Pozdrawiam i do zobaczenia jutro!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny zestaw, niebieski był strzałem w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam to połączenie kolorów, wianek jest cudny, kury boskie, lala absolutnie fantastyczna. Wszystko idealnie trafione w mój gust :-), Agatko, zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń