środa, 29 lipca 2015

Cotton ptaki:)

Co ta Mała Sowa znów wymyśliła? 
W zeszłą sobotę zaplanowałam podwójne imieniny: Krzysztofa i  Anny. Urządziłam wielkie sprzątanie, przestawianie dekoracji. Stwierdziłam, że czas najwyższy schować cotton ballsy. Nie używam ich latem, kiedy dzień jest tak długi. Poza tym chciałam pochwalić się przed gośćmi czymś nowym. Wianki już wszyscy znają, serca oklepane... Z kolei w oknie zrobiło się tak pusto, ja lubię, jak coś wisi:)
Wymyśliłam więc girlandę zastępczą, cotton ptaki! :) 


Girlanda jest długa na ok. 160 cm. Uszyłam pięć ptaszków, wszystkie z bawełnianej tkaniny:) Zawiesiłam je na szyfonowej tasiemce. 

 Między ptaszkami zamieściłam przeźroczyste koraliki. Na końcu umocowałam wielki "diament". Promienie słoneczne pięknie załamują się na tych małych dekorach.





Zdjęcia kiepsko oddają całość, no i ta firana... Ale musi tak zostać, bo nie zamierzam więcej inwestować w zakrywanie okien. Przyjdzie dzień, kiedy w gołych, małasówkowych oknach zawisną tylko cotton balsy, ptaki i co tylko mi się spodoba, a firany pójdą w głęboką niepamięć.
Girlanda bardzo się spodobała, a ja zamierzam uszyć dłuższą, taką do samej ziemi. Będzie idealna do tarasowego okna!:)

Pokażę jeszcze wianek, dla Anny:)



Kochani, dziękuję za odwiedziny i entuzjastyczne przyjęcie moich biało - niebiesko dekoracji kuchennych.
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza Sowa cottonowa:)

26 komentarzy:

  1. bardzo ładna girlanda, bezpośrednio nad ptaszkiem możesz (ale nie musisz) dać małą kokardkę :-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!! Bardzo fajny pomysł - może odgapię ?;-)
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysl !!!! Ptaszki mam juz skrojone...Chyba sie tez na taka girlande skusze. A mozesz mi zdradzic, jak polaczylas ptaszki z tasiemka ?
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle u Ciebie same cudowności!!! (powiem Ci na uszko, że też marzę o takim dniu, żeby w oknach firan nie było;()

    OdpowiedzUsuń
  5. girlanda mi się podoba, , ale wianek bardziej i to kiedy się trochę ogarnę z pracą to będę próbowac takie wianki

    OdpowiedzUsuń
  6. super girlada! Wianek cudny, choć zastanawiam się, jakby wygladał bez kwiatów, za to z koronkową kokardą:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna i efektowna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje wianki są bardzo ładne,a ptaszki to coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ptaszkowa dekoracja:) A wianek też uroczy:) pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny wianek i pomysłowa ptasia girlanda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ptaszki i cudny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna girlanda i cudny wianek, serce pięknie pasuje....:))) ale też bym go widziała bez kwiatów:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko girlanda ptaszkowa świetna, wiem coś o tym ,bo ten sam motyw wisi u mnie na ścianie:) cudna jest oj kobieto życzę Ci abyś szybko miała swoje wymarzone nieosłonięte okiena

    OdpowiedzUsuń
  14. super ta ptaszkowa girlanda :) ale ten wianuszek jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super taka girlanda,tez kiedyś je szyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka mala dekoracja potrafi ozdobić nie jedno pomieszczenie nie jeden kąt, wianki robisz super, ja jednak nie jestem zwolennikiem sztucznych kwiatów, wolę dekorować je z materiału;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo!!! Ptaszki piękne i wianek! W ogóle wszystko, co wyjdzie z Twojej maszyny jest piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemna girlanda. Fajny pomysł na ozdobienie okna.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pocieszne te ptaszki :) Wyglądają na proste do zrobienia, ale wyobrażam sobie ile to roboty było... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ptaszki ładne, ale chyba bardziej mi się podoba ten ukwiecony wianuszek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty wiesz, że ja kocham Twoje ptaszki!!!
    zaglądnij do mnie, tam niespodzianka czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spojrzałam na twoje ptaszki i ucieszyłam się bardzo bo...u mnie podobne powiewają dumnie:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń