środa, 15 lipca 2015

Tildowy komplet

Witam moi mili!
Trochę mnie tu nie było, ale już nadrabiam zaległości. Zatrzymały mnie niezbyt przyjemne okoliczności, ale nie chcę tu niczego roztrząsać. Lepiej będzię, gdy pochwalę się anielicą i kolejną nowością w mojej "karierze krawieckiej".

Anielica odkryto ramienna - to mój ulubiony wykrój, wszystkie elementy idealnie się zszywają, całość prezentuje się bez zarzutu. 



Włosy upięte w moją patentową fryzurę:



Nowością jest tildowy manekin na biżuterię:



Anielica i manekin powędrowały do nowej Właścicielki, osoby wyjątkowej, o wielkim sercu i talencie:)


Kochani, dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze. Życzę Wam dużo słońca i uśmiechu - wszak mamy pełnię lata:)
Wasza Mała Sowa

25 komentarzy:

  1. Śliczny komplet :) Bardzo fajny i pomysłowy jest ten tildowy manekin na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten tildowy manekin :) bardzo mi się podoba, szkoda, że nie mam toaletki, byłby świetna ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ta anielica - zresztą .... jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny komplet! Anielica zachwyca!{trochę mnie się rymnęło!} Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bardzo Ci dziękuję za Twoje wielkie serce i za Twoją wiarę w moje umiejętności, a komplet jest przepiękny, znalazł miejsce w mojej sypialni, jest idealny i wyjątkowy , dziękuję, za każdym razem gdy nań patrzę gęba mi się sama śmieje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie! A ten manekin mógłby być na szpilki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!!!!!!!!!!! I te kolorki- jakie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielica jest cudna! Piękną ma kiecusię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny komplet, a wszystko kolorystycznie dobrane wręcz idealnie! :) Zakochałam się w tej anielicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy zachwalają Anielicę i słusznie, bo mi również się podoba :-) Natomiast zauroczona jestem manekinem! Kapitalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie będę orginalna mnie podoba się całość czyli komplecik i aniołek i wieszaczek na biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza anielica, zachwycająca. Sukienkę ma przecudną:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie !!! Manekin bajeczny a Tilda zachwycająca ja zawsze ;-) Buziaczki z Mazur Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny komplet. Anioły zawsze mnie zachwycają zwłaszcza w takiej pięknej sukience :) A manekin wygląda genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy przedtem nie widziałam takiego stojaka na biżuterię. Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna piękna tilda i świetny manekin :) zawsze jak tu wchodzę zastanawiam się czym znów zaskoczysz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka cudowność :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kolorowa tilda, uwielbiam tą fryzurę, z wieszakiem na biżuterię stanowią cudny zestaw, pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękna anielica! Wspaniała! Manekin też jest cudny! Wspaniałe prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze perfekcyjnie :) Pozdrowionka ślę z Biebrzmilskiej krainy

    OdpowiedzUsuń