czwartek, 2 lipca 2015

Wianki, cudawianki, cuda... nie grozi mi nuda:)

Witam kochani !
W moim miasteczku krąży pewna Sowa (nawiasem mówiąc Mała) i z lotu namierza sztuczne hortensjowe kule, wystawione przed kwiaciarniami. Gdy tylko dostrzeże upragniony kolor, zniża lot i wpada z impetem do sklepu:) Liczba tych kwiatów drastycznie zmalała, czyżby groziło im wyginięcie? :)

Moi mili, tak polubiłam szycie wianków, że wszystko inne zeszło na dalszy plan. Kwiatki hortensji upodobałam sobie na całego, mam już całe pudełko. Podobają mi się przyklejone w dużych ilościach, ładnie się komponują. 
Przygotujcie się na kolejną prezentację cudawianków!

Bladozielony w paseczki:




Beżowe paseczki:



Beżowy w duże grochy:





Kolejny bladoniebieski... upolowałam idealnie pasujące kwiatki:)




Mieszany: groszki i paseczki, wyjątkowo storczyk w środku:



Zapewne zauważyliście moje upodobanie do sztucznych kwiatów. Oczywiście z żywymi nie mają się co równać, ale bardzo je lubię i na razie muszą zastąpić mi prawdziwe. Cieszą moje oczy i to chyba najważniejsze:) 
Mam nadzieję, że spodobały się Wam wianki i jakoś dobrnęliście do końca.
Pozdrawiam i lecę na kwiatowy łowy:)
Mała Sowa

28 komentarzy:

  1. cudne te wianeczki :) zapraszam na kwiatowe wyzwanie lawendowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/07/sierpniowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzięki Twoim postom zakochałam się w tych wiankach i wczoraj uszyłam pierwszy. Dzisiaj przyozdobię go szytymi kwiatami. Z założenia ma być prezentem urodzinowym dla teściowej ale jak za bardzo mi się spodoba, to podejrzewam, że może on zostać u mnie bo nie będę chciała się z nim rozstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są te twoje wianuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie Ci to wychodzi! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka te Twoje wianki:) Hortensje razem z warkoczowym wiankiem tworzą prześliczną kompozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wianki są prześliczne i zaświadczam namacalnie i naocznie piękne, rózne idealnie uszyte, nie wiem jak ale idelnie, jestem szczęśćliwą posiadaczką jednego z nich, cudne, możecie mi zazdraszczać

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się tak trochę naoglądałam tych cudność i nie wytrzymam będę musiała sobie też taki zrobić Twoje wianki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie razem piękne i każdy z osobna również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są, choć ja za sztucznymi kwiatami niezbyt przepadam:) ale wianuszki cudne!!! Ja już swój zaczęłam, mój będzie bardziej dziecięcy ale również pleciony:)) w końcu się zmobilizowałam. Jak widzę nie tylko ja:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! jeszcze takich nie widziałam, więc podziw mój jest tym większy! prześliczne wianuszki, kradnę zdjęcia i wrzucam na swojego fb. bez pytania zamierzam zrobić Ci reklamę, mam nadzieję, że mnie nie zamordujesz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudaaaaaaaaaaa :) jak się trochę ogarnę to się odezwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, hmm takie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne cudeńka,super kolorki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te Twoje wianki, aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękności! Za serce chwyciły mnie beżowe paseczki oraz miks paseczków z kropkami :) :)
    Muszę też przyznać, że nigdy nie przepadałam za sztucznymi kwiatami, ale teraz ich jakość bardzo się poprawiła i wyglądają naprawdę ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ogromna ilość! Cudne wianki! Błękitny to mój osobisty typ :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne :) ale moim faworytem jest ten błękitny... ostatnio mnie coś ciągnie w kierunku tego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadłaś w totalne szaleństwo, ale wygląda pięknie i na dobre Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne! Każdy jeden piękniejszy od drugiego. Wspaniałe wianki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuda, najprawdziwsze cuda.....przepiękne wianki!!! Wiesz Agatko, że uwielbiam kolor niebieski, ale beże złapały mnie za serce, a zielony na samym początku zaparł mi dech, szczerze mówię (piszę) są przepiękne te wianki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne cudawianki :) A się rozkręciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale aktywnie działasz :) Ja miałam ogromną przerwę i właściwie nie mogę wrócić w 100% do szycia :) Ale jakieś tam króliczki udało mi się wydziergać :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wianki są bardzo ładne - pomimo tych sztucznych kwiatów. Dobrze, że przeważają sztuczne hortensje - te na pierwszy rzut oka trudno odróżnić od prawdziwych. Będąc raz w kwiaciarni widziałam piękne hortensje, aż tak piękne że myślałam, ze są sztuczne, ku mojemu zdziwieniu sprzedawczyni mnie przekonała jednak, że hortensje są prawdziwe i tym sposobem trafiły do mnie do wazonu :) Najbardziej mi przypadł do gustu błękitny wianek - podoba mi się dobranie kolorów kwiatów i wianków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne wianki, super połączenia kwiatowo-wiankowe. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń