poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Kury, ptaki, zające...

Witam moi mili Obserwatorzy!
Nie będę specjalnie oryginalna, gdy napiszę, że jest bardzo ciepło...
Uszyłam parę rzeczy, bo i tak większość czasu spędzam w domu, ukrywając się przed słońcem.

Pochwalę się nową girlandą cotton ptaków. Jak wcześniej zapowiadałam, jest znacznie dłuższa, ok. 2m. Idealnie pasuje do okna tarasowego, ale powiesiłam ją już teraz:

Tu w wersji skróconej. Osiem ptaszków w odcieniu szarości, beżu i mięty, każdy z innej tkaniny. Pod każdym ptaszkiem zamieściłam opalizujący koralik.
Wybaczcie kiepskie zdjęcia, ale nie mam siły na lepsze ujęcia:) Ptaszki i tak wyglądają o niebo lepiej "na żywo".

Następnie uszyłam bardzo królewską kurę; specjalne zamówienie:)


Powstała także para małych zajączków:



I tyle! Wkrótce zabieram się za krojenie pękatych pampkinów, cudny, pomarańczowy materiał już mam. Jesień nie będzie czekać, tylko patrzeć wrzosów, dyni i spadających liści.
Póki co pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa nielubiąca takich upałów:(


20 komentarzy:

  1. świetna girlanda :) ale kura podoba mi się najbardziej, świetne są te twoje koroniaste kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszyny urocze, kokocha rewelacyjna a zajączki jakby same chciały żeby je wyściskać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Girlanda piękna - świetnie połączone wzory i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna girlanda, ptaszory są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam slow....Przy takich upalach takie slicznosci !!!!! Ja nie mam sily ani ochoty, zeby sie pocic przy maszynie....Ale masz racje, jesien nie bedzie czekac i trzeba by sie zabrac.....Ale tu teraz tyle do przygotowania....Nastepne urodziny, wiec musze sie zabrac za ciasto i salatki.....O panie.....Czemu ten czas tak leci.
    Kochana pozdrawiam cie goraco i zycze milego dnia
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace ,kura zachwycająca , mnie w te upały zupełnie odechciewa się robótek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko wchodzę tu i szczękę zbieram z podłogi, jednak upały Ci służą bo tyle wspaniałości uszyłaś a Twoje girlandy są rewelacuyjne, wiem , moja nie wisi na oknie tylko zdobi ścianę i jest idealna, a zające i specjalna kura "mniodzio" pięknie wykonane , pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam, że dałaś radę w te upały wyczarować te wszystkie rzeczy :) ja uszyłam króliki i ich ciałka stoją sobie, nie ma siły ubranek zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem jestem oczarowana twoją pracą :)
    Piękne króliczki i girlandy ptasie, a kury sa fenomenalne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne dekoracje!!! Girlanda piękna, ale królowa i zające skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne girlandy !! A kura bardzo dostojna !@!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ u ciebie ptaszkowo. Ślicznie!!! A para zajączków już w rękach nowych właścicieli czuje się wspaniale!!! Dziękuję Kochana!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace :) Ptaszki fajna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace :) Ptaszki fajna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna ozdoba! Kura boska, zające świetne. Kur też bym chciała trochę, zgłoszę się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne ptaszki! i takie staranne! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  17. Mała Sówko upał sprzyja pracy :) w moim przypadku niestety nie ;) uwielbiam te Twoje królewskie kury! Girlanda i parka królicza tez cudownie Ci wyszły. Ja rowniez juz myślami jestem "w jesieni". Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne dekoracje :) Ja także ledwo co wychodzę z domu, a jeśli już muszę to różnica temperatur mnie zwala z nóg. Większość czasu siedzę w podpiwniczonej pracowni, gdzie mam chłodno i przyjemnie. Jak wychodzę na zewnątrz, albo na pierwsze piętro to mam normalnie szok!

    OdpowiedzUsuń