piątek, 14 sierpnia 2015

W Małasówce - jeszcze lato!

Moi mili, klawiatura rozpływa się niemal pod palcami, biedny laptop ciężko dyszy - ma swoje lata, a tu takie upały...:)
Niczym wampir unikam słońca, z domu wychodzę dopiero po osiemnastej. Do samego zachodu przesiaduję w Małasówce i cieszę się urokami mojego królestwa.
Wreszcie mogę pokazać Wam w pełni udekorowaną altanę. Jakoś nie mogłam zebrać się do zrobienia zdjęć. 
Dzisiejszą bohaterką będzie także tilda, którą uszyłam ponad rok temu:
 
Samą altanę zdominował fioletowy kolor. Wszystko za sprawą mocnej, syntetycznej tkaniny, z której moja Mama uszyła nowy pokrowiec na huśtawkę i poszewki na poduszki.

 Z resztek uszyłam parę serduszek i girlandę trójkątną:

No a potem rozkręciłam się na całego. Powstała wisząca girlanda ptaszkowo - serduszkowa:

Zmajstrowałam także wianek, szkoda mi było słomianej obręczy, a tak  jeszcze ją wykorzystałam:

Lustro w białej ramie drażniło mnie od dawna. Wreszcie je przemalowałam... na ciemnofioletowo:

Resztę półek zawłaszczyły metalowe osłonki. Tak się złożyło, że z fioletowymi motywami... przedtem stały w mojej kuchni, ale za dużo tego było.


Latarenki spisują się znakomicie! Po zmierzchu zapalam je i jest naprawdę nastrojowo.

Moja wielka duma i radość: mały skalniaczek i bluszcz, który ma zaledwie dwa lata:


Skalniak przy domku ogrodniczym w niczym nie ustępuje pierwszemu:

Coraz bardziej przekonuję się do życia blisko natury. Tylko te upały...
Pozdrawiam Was serdecznie i cierpliwie czekam na wieczorne godziny:)
Wasza Sowa ogrodowa


18 komentarzy:

  1. ale super się urządziłaś, tylko pozazdrościć takiego miejsca, u mnie tez upał uf pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne letnie aranżacje Agatko - zazdrościć ci tylko kochana tej pzrestrzeni - panienka cudowna - u mnie żar z nieba sięle - ok 50 st . i nie żartuję taki ukrop - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Tkanina obłędna! Hipnotyzuje! :)
    A sama altana - pięknie jest. Na wieczorne posiadówy po upalnym dniu jak znalazł. U mnie póki co tylko bruk pod altankę gotów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna altana, z całą pewnością wygląda równie dobrze po zmierzchu co w dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kącik sobie urządziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super urządzona altana i tilda śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz wspaniały ogród! Wspaniale wszystko się prezentuje. Tilda boska. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie urządziłaś swoją altankę, tak przytulnie i nastrojowo :) przy takich upałach to spokojnie możesz tam spać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko altanka piękna, mowę mi odjęło, same wspaniałości, oj pięknie wszystko się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło Ci to na dobre przemalowanie lustra, świetnie się kombinuje z całą resztą. Zrobiło się tak przyjemnie lawendowo w altance :) A skalniaczek? Cudny! Ten bluszcz jak na dwa lata nieźle się rozrósł, wyraźnie dobrze mu tam. I jak zwykle jestem pełna podziwu dla fryzury Twojej Tildy! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana narobiłaś mi straszną ochotę, aby to wszystko na żywo obejrzeć;) Cudnie w tej Waszej Małasówce!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Agatko, slicznie jest u ciebie. U nas tez pogoda jesienna...Leje od wczoraj bez ustanku....No tak, deszcz jest potrzebny, ale musi padac caly dzien ????
    Na ogrodku juz nie jest tak ladnie. Te ukropy daly sie w znaki moim roslinkom a potem jak przyszedl ten huragan do jeszcze dolozyl.....Ale tak to jest. Trzeba myslec pozytywnie. Slonko sie na pewno jeszcze pokaze a jesien tez jest piekna.
    Pozdrawiam goraco.
    Gabi
    Chce sie wreszcie zabrac za szycie malych dynii...

    OdpowiedzUsuń
  13. bajecznie w tych fioletach u Ciebie !!!! Tilda kapitalna ( jak zawsze ;-) ściskam z Mazur Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie to wszystko zrobiłaś:) Miejsce do odpoczynku dopieszczone w każdym calu... Bardzo mi się podoba, a już najbardziej Twoja duma - skalniak:) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna altanka... Jak mi takiej brakuje... Oaza szczęścia i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna altanka. Taka przytulna, aż by się chciało cały dzień tam przesiedzieć :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń