niedziela, 13 września 2015

Dokąd nocą tupta jeż?

Nie mam pojęcia, bo moje jeżyki grzecznie wygrzewają się w słonku:)

Witam Was moi mili!
Jeżyki, choć nie są żadną nowością, uszyte zostały z wykroju, który sporządziłam samodzielnie. Są nieco większe od zeszłorocznych i mają "ostrzejsze" kolce. 
Nie wiem, czy wyszły tak dobrze, trochę trącą dinozaurem:)




 Nie mogło zabraknąć pękatych pampkinów. W tym roku królują zdecydowanie barwy naturalne!



Jeże raczej dyni nie jedzą... 



Kochani, dziękuję za tak fantastyczne przyjęcie moich jesiennych wianków! Mam nadzieję, że jeżyki - mimo baaardzo ostrych kolców- przypadną Wam do gustu:)
Pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa

29 komentarzy:

  1. <3 !!!! cudeńka i ja tam żadnego dinozaura nie widze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeż i dynie są idealne. Bardzo starannie uszyte. Ja jestem pod wrażeniem. Nie wiem jak to robisz ale cuda dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! :)
    I już pomału jesień do nas zagląda... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie jesienne klimaty to mój świat jeżyki są fantastyczne , a dynie bym zjadła. Na poważnie cała kompozycja robi na mnie ogromne wrażenie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyki są cudne, dynie zresztą też piękne. Dobrze się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tam gadasz, Twoje jeżyki są urocze! :) A na dynie to się nie mogę napatrzeć. Też będę niedługo robić podobne, hmm czy też mi tak fantastycznie się udadzą? Jeszcze nie robiłam, ale mam taki zamiar:) Pozdrawiam Ciebie Mała Sówko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne, bez dwóch zdań! I absolutnie nie przywodzą na myśl dinozaurów :) Raczej to takie jeże imprezowe, zakręcone, nażelowane niczym stali bywalcy disco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeże fantastyczne, mają urocze pyszczki:) Taki mógłby u mnie zamieszkać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ kochane te jeżyki, cudne! Ślicznie wyglądają z dyniami i jarzębinką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne jezyki :)))) Jak i dynie :)) Milego Slonecznego Nowego Tygodnia Ci Zycze :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeze sa sliczne a dynie SUPER !!!! To teraz moze juz jesien przyjsc.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dynie a jeżyki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, ale to bardzo przypadły do gustu:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna złota jesień u Ciebie Agatko |!!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te jeżyki! No i dynia - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżyki są przeurocze, ale to dynie skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dynie cuuudne, jeże też i wcale dinozaurem, nie trącają:)) a dokąd tupta? pojęcia nie mam, ale co roku mam jednego w ogródku :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeże są rewelacyjne :) Mój tupta do miseczki i kołowrotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne dynie, bardzo mi się ten wykrój podoba, a jeże to takie najeżone, irokezy trochę, ale bardzo pozytywnie, świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW!!!! Ale obłędne te jeże! Dynie też bombowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatko, Twoje jeżyki i dyńki są obłędne!!!! takie prawdziwie najeżone jeże :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. [...] możesz widzieć jeśli chcesz :))
    Świetne jeżyki, mam jakiś sentyment do tych zwierząt. Tobie wyszły rewelacyjnie. Dynie i wianki jesienne bardzo fajne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesiennie się u Ciebie zrobiło. Fajne te jeże i dynie super

    OdpowiedzUsuń
  24. o jeja:D cudne jeżyki i te dynie :) zapachniało jesienią

    OdpowiedzUsuń
  25. przesliczne!. mamy jeżulkę zeszłoroczną, któraciągle jest w Top 10 ukochanych maskotek. Podziwiam, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń