piątek, 4 września 2015

Jesienne cudawianki

Witam moi mili! 
Od razu przechodzę do sedna sprawy, a raczej posta:)
Od dawna chodził mi po głowie projekt jesiennego wianka:
pleciona baza, małe dyńki i białe czosnki. Między nimi prawdziwe kapelusze zeszłorocznych żołędzi. Jednak ciągle czegoś w tym brakowało... aż wreszcie znalazłam! W roli jesiennej pajęczyny najzwyklejsza, postrzępiona gaza. 

Całość wyszła tak:






Następny wianek powstał bardzo szybko, bo od dawna miałam gotową bazę. Nie bardzo wiedziałam, jak ją wykorzystać, a tu proszę, wyszło bardzo jesiennie:




 Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu - wianki wyszły naprawdę ładnie. Niestety, zdjęcia wiele ujmują z rzeczywistości:( 
Jestem także dumna z projektu, który jest całkowicie moją inwencją. 
Nie ma co ukrywać, wianki są pracochłonne, kiedy trzeba uszyć wszystkie elementy. Przyklejanie sztucznych kwiatów trwa tylko chwilkę. Ale czasem warto się natrudzić:)
Pozdrawiam Was serdecznie, do następnego!
Mała Sowa
 

36 komentarzy:

  1. Przzepiękne te wianki :) Ah :) Sama planuję takie uszyć ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych wiankach!!! Piękne <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęka mi opadła rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Świetną robotę zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wianki są rewelacyjnie, ale to zawsze u Ciebie, super pomysł i estetyczne wykonanie = pełen sukces

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Jesiennie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wianki i rzeczywiście wspaniale je zaprojektowałaś. Wyobrażam sobie jak długo to wszystko trwało. Gdy ja robiłam swój wianek z kwiatami trwało i trwało a co dopiero tyle elementów. U mnie najgorzej z cierpliwością;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto bylo sie natrudzic !!!! Przepiekne wianki, dynie ...Wszystko !!!!!
    Mi brak cierpliwosci, zeby te wianki uszyc.......
    Kochana pozdrawiam goraco i zycze milego weekendu
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wianki! Najfajniejsze do tej pory :-) Pomysł z gazą kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędne!! Świetny pomysł miałaś na te kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwie jesienne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pracochłonne i dopracowane wianki:). No i oczywiście fantastyczne dynie!.
    Z takimi wiankami jesień robi się weselsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. super są te twoje wianki i te kwiatki i te szczegóły;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są piękne tak jak i wianki, pomysł z gazą jest niesamowity jak pajęczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No pomysł genialny,urokliwe te wianki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje jesienne wianki wyglądają super! Bardzo oryginalny, zwłaszcza podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To najpiękniejsze wianki jakie widziałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne wianuszki zrobilas !!! :))) To prawda takie sa czasochlonne ,ale warte efektu koncowego :))
    Trosze nadrobilam zaleglosci ,a wiec juz wiem po kim Ty taka zdolna jestes :))) Masz Nieeesamowicie Zdolna Cierpliwa Mame :)))) Same Piekne Prace Suuper :)) Teraz juz powinnam byc na bierzaco :))) Milo bylo znowu do Ciebie zajzec :) Pozdrawiam Cie Serdecznie !! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetne! Bardzo mi się podobają. Świetne są te dynie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. wyszło fantastycznie, extra, rewelacja, połączenie kolorów, dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  21. najcudowniejsze cudawianki na świecie :D ty to masz ekstra pomysły! wyszło naprawdę rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham te pomarańczowe dynieczki :) jednym słowem super wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Agatko cudne te wianki !!!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  24. Super , świetnie je przyozdobiłaś tak naturalnie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie, że było warto sie natrudzić!!! Wianki wyglądają wspaniale, oddają klimat piękne, kolorowej jesieni ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mała Sówko zgadzam się z Tobą w stu procentach, czasem warto się natrudzić, świetny efekt osiągnęłaś dzięki tym dyniom i czosnkom :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne :) efekt faktycznie super

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne wianki:) A te dynie jak pięknie wyglądają:) cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. No zapewne zdjęcia nie oddają uroku Twojej pracy :) Ale dynie na wianku? :) Suuuper pomysł. Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wianki wyglądają świetnie, a gaza to strzał w dziesiątkę!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń