poniedziałek, 26 października 2015

Chciałam, żeby była już jesień...

... i jest!:)
Witam moi mili.
Piękna lipa, która rośnie za moim oknem, wreszcie pożółkła. Słońce ostro świeci pod bezchmurnym niebem, a ja podziwiam festiwal kolorów... Tylko zmierzch zapada coraz szybciej:(

Uszyłam kolejnego "dwulicowego" konika Dala, tym razem dla dziewczynki. 
Dwustronność konika śmiem uważać za własny projekt; wygląda o wiele ciekawiej od zwykłego:)





Nie potrafię powiedzieć, która strona ładniejsza:)


Powstał także wianek... "zimowy":)

 Pewnie zastanawiacie się, co ma wspólnego z zimą? Otóż... nic:)
Szara baza czekała na doczepienie świątecznych akcesoriów, gdy nagle natchnęło mnie na przyklejenie kwiatów:) Białe pąki czekały od dawna, zielone i niebieskie to jakieś resztki. Kleiłam bez żadnego projektu, a wyszło bardzo ładnie. Trudno, wianek poczeka do wiosny...:)







Usprawiedliwienie: wianki świąteczne powstały zaraz po kwiatowym! Ciekawa jestem, czy Wam się spodobają, bo są moim kolejnym, autorskim pomysłem:)
Kochani, dziękuję za Wasze odwiedziny. Mam nadzieję pokazać wkrótce moje nowe "dzieła" świąteczne:)
Pozdrawiam Was serdecznie.
Mała Sowa

19 komentarzy:

  1. Suuper konik :)) Marzenie zapewne kazdej dziewczynki posiadac takiego :)) Wianuszek Piekny :)) Jak dla mnie moglby caly rok cieszyc oczka ,nie tylko na wiosne :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie potrafię określić piękniejszej strony! taki konik to marzenie każdej dziewczynki :)
    a wianek, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny konik a wianuszek to arcydzielo !!!!
    Juz jestem bardzo ciekawa na twoje swiateczne dziela. Tez tu pracuje, ale nie moge na razie pokazac, bo to ma byc niespodzianka....Uszylam juz mikolajowe kozaczki, gwiazdki....wydziergalam pare kuchennych lapek....A czas ucieka, oj, oj....
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje koniki, króliczki, jeżyki sa przeurocze...oj, chyba się kiedyś uśmiechnę:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. i wianek i koniki są śliczne, co tdo jesieni dobrze że powoli słonko wychodzi to jeszcze jesień może przyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny konik:) Powiem Ci, że bardzo lubię takie rzeczy dwustronne:) Obie strony konika świetne:) A wianki no cóż mimo iż nie lubię sztucznych kwiatów to Twoje wianki mega mi się podobają:) pozdrawiam i zapraszam do siebie, na równie wiankowy pościk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cud ,miód i orzeszki !!!! Piękny konik !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwustronny konik bardzo oryginalny, wianek super. Czekam na Twoje świąteczne wianki i inne cudeńka:) Ja to wiecznie siedzę w poszewkach, brak czasu na inne dekoracje, marzy mi się taki świąteczny wianek w szarości, bieli i srebrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię do ciebie zaglądać, bo jak widzę ile Ty masz energii do szycia i ile tych rzeczy potrafisz zrobić w tak krótkim czasie to od razu dostaję werwy do pracy ;D zarażasz mnie tą swoją energią ;)
    piękne to wszystko!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda!!! Wszystko przepiękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała Sówko konik bardzo pomysłowy a wianki jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianek jest piękny, a konik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. motyw Konika z Dalarna ostatnio jest wszędzie, i dobrze bardzo mi się podobają :) Twój dwulicowiec jest super - jak zwykle praca pełna kolorów :) Już się cieszę na wianki :)

    OdpowiedzUsuń