wtorek, 20 października 2015

Różności

Witam moi mili!
Manufaktura świątecznych ozdób ruszyła w Kąciku na całego! Terminy bardzo "napięte", bo chcę, a właściwie muszę zdążyć do grudnia.

Chciałam pokazać ostatnie jesienne dekoracje, ale jesień zwleka... za oknem jeszcze zielono (!), chociaż liście już lecą. 
Dlatego dzisiaj zaprezentuję wszelkie rozmaitości, jakie uszyłam we wrześniu:

Dawno niewidziane koty- Pikoty:



 Moje ulubione serca:)



 Jeżyki: "tradycyjny" i trochę zwariowane:




Para zajączków Tilda, duże, 40 cm:






Tyle na dziś, wracam do szycia gwiazdek i reniferków:)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam serdecznie
Wasza Sowa:)



 

18 komentarzy:

  1. Wszystkie uszytki cudne, oczywiście najbardziej kocumbry mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, serducha cudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko boskie !!!! Już nie mogę doczekać się twoich świątecznych szyjątek !!!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne, ale mnie dziś zauroczyły jezyki

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ileż cudowności,ślicznoty i widzę znajomego jeża:) oj Agatko śliczne jest to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowity czas, świetne ozdoby, serca jak zawsze perfekcyjne :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuudne prace :)))) Aleez mnie korci jezyki uszyc :))) Wkladu niestety nie mam ,chyba bede musiala sie jakiejs poduszki pozbyc :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, a czy ty kiedys spisz ????? Co za cudenka i az tyle !!!!!
    Pozdrawiam i rowniez zmiatam do maszyny.......Dzisiaj uszylam igielniki ale jest tak ponuro, ze nie wiem czy cos z tych zdjec wyjdzie. Gwiazdki tez u mnie czekaja.
    Buziaki
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu cudeńka!!! A te Twoje króliki zawsze mnie zachwycają! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe szyjątka, chciałabym umieć tak szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fabryka :P Pikoty są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Co byś moja droga nie zrobiła to jest cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne :)
    Dużo dobra poczyniłłaś :)
    Wiem ile pracy trzeba włożyć w takie szyciowe twory ile trzeba zrobić pod rząd zabawek aby mieć wybór , za którąś z kolei sową mówię już mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne te kotki!!!! Zakochałam się normalnie. Jeże też boskie. W ogóle wszystko jest boskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko cudne :) Nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko cudne:) Mojej serducho skradają jednak serducha:) Perfekcyjne:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń