piątek, 9 października 2015

Wianków ciąg dalszy...

Witam!
Dawno mnie tu nie było. Jesień za oknem, jesień w moim kąciku krawieckim... 
Dynie, dynie i dynie... troszkę jeży, parę pomidorków. Wianki z dyniami i żołędziami już Wam pokazywałam, ale musiałam wyprodukować jeszcze "kwiatowe".
Wiecie już o moim zamiłowaniu do sztucznych kwiatów. O tej porze roku mamy prawdziwe zatrzęsienie, stoją przed sklepami i przyciągają wzrok kolorami... Tak dostrzegłam główkę pięknej, bordowo - oliwkowej hortensji i w momencie zrodził się pomysł na wianek...

Wyszedł dokładnie tak, jak zaplanowałam. Dodatkowo całość oplotłam cienkim, jutowym sznurkiem; takie niby gołe gałązki dzikiego winobluszczu:



Niebiesko - fioletowej hortensji także nie mogłam się oprzeć:



 
Znalazłam jakieś resztki kwiatów i tkaniny. Szkoda było nie wykorzystać:



Tymczasem "szyciowo" skończyłam już z jesiennymi tematami. Pokażę oczywiście jeszcze parę rzeczy, ale zaczęłam szyć bożonarodzeniowe dekoracje. Czas najwyższy:)

Pozdrawiam Was serdecznie
Mała Sowa
 

33 komentarze:

  1. Piękne wianki:) Ostatni i pierwszy są wręcz przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mają swój niezaprzeczalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie :-)
    A wczoraj w dyskoncie na B. zobaczyłam sztuczne kwiaty z takiej jakby pianki. Wyglądały bardzo naturalnie. Pomyslałam o Tobie i Twoich wiankach, może u Ciebie też będą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wianki, pięknie szyjesz , juz czekam na te nowości bożo-narodzeniowe

    OdpowiedzUsuń
  5. rzekło by się - wiła wianki i.... zachwyca !!! Cała Agatka !!!! Perfekcja z każdym calu !!! Ściskam Cię Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczne wianki :) Dopiero teraz dowiaduje się z komentarza jak masz na imię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wianki. Kolorystycznie fajnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są wszystkie ,nie mogę się zdecydować który podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te Twoje wianki!!! Przeurocze!!! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne piękne jesienne wianki! Bardzo podoba mi się pierwszy, ale jestem również pod dużym wrażeniem ostatniego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że Ty też Agatko zamykasz sezon jesiennych ozdób:))) Wianki są przepiękne, kolorystyka, wykonanie i to serduszko, ach..... Jakby ktoś mi kazał wybrać, który najpiękniejszy....to nie wiem. Wszystkie są tak piękne i wspaniałe, że każdy jest u mnie numero uno!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne są Twoje wianki... a ja już od roku obiecuje sobie, że uszyję i robię wszystko, tylko nie to ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobał mi się ten w odcieniach fioletu:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie sa przesliczne !!!!!
    Ty juz dzialasz dzielnie ze swiatecznymi dekoracjami, a ja mam pusto w glowie.....Nie wiem co szyc, albo dziergac....Przydaly by sie nowe idee, ale na razie nic.....Zgroza, bo czas ucieka...
    Pozdrawiam cie kochana i zycze milego weekendu
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te Twoje wianeczki Mała Sówko:) pierwszy i drugi cudeńka:) pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko są piękne, najpiękniejszy jest mój , dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozszalałaś się z tymi wiankami, są cudne , aż chciałoby się więcej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie Twoje wianki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne! Wszystkie! :-)
    Uwielbiam te warkocze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te Twoje wianeczki - ten fioletowy zdobył moje serce! Nie mogę się doczekać co tym razem uroczego świątecznego uszyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja lubię te twoje wianko-warkocze:) ale powiem szczerze, że już się nie moge doczekać dekoracji bożonarodzeniowych! mam ślimaczka cudownego od Ciebie więc wiem co mówię :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię te twoje wianko-warkocze:) ale powiem szczerze, że już się nie moge doczekać dekoracji bożonarodzeniowych! mam ślimaczka cudownego od Ciebie więc wiem co mówię :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne są te wianki :) Szykuję się do uszycia kolejnego, bo na razie mam za sobą tylko 1

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne wianki.. sama chętnie bym sobie taki uszyła ale za pewnie nie wyszły by mi tak pięknie jak twoje :) Mój faworyt to ten z serduszkiem :)
    Pozdrawiam
    www.bunnydreams-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie są cudne:). Po prostu bajka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne sa te Twoje wianuszki :)))) Super dobrane kolory ,kwiatuszki :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow.. chwile mnie tu nie było, ale widzę, że Sówka ne próżnuje i nadal szaleje z szyciem pięknych dekoracji. Podziwiam.. Te wianki są naprawde przepiękne.. Prawdziwy fach w ręku!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie cudowne! Ten z resztek jest przepiękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy w zestawieniach , które uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne!! Bardzo podoba mi się ten drugi, gdzie połączyłaś dwie różne tkaniny :))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń