piątek, 27 listopada 2015

Renifery cztery

Witam!
W mojej okolicy lekko poprószyło śniegiem... Od razu zrobiło się bardziej nastrojowo. 
Niech się dzieje, co chce, ja od jutra zaczynam dekorować mieszkanie!
Niech ozdoby świąteczne cieszą moje oczy jak najdłużej.:)

Dzisiaj pokażę tegoroczne renifery. Wykrój ten sam, co w zeszłym roku. Bardzo mi się podoba, tym bardziej, że sama go zaprojektowałam, a przeważnie szyję z gotowych wzorów. Jedyną różnicą są rozmiary.
Możecie porównać sami:


Oczywiście szary jest z zeszłego roku. Większe spodobały mi się jeszcze bardziej, ale ileż silikonu"zjadły" !





Każdy zaopatrzony w uzdeczkę. W razie czego trzeba je jakoś opanować:)



Muszę pochwalić się także moim najnowszym, najcudowniejszym, zimowym patchworkiem. Zaprojektowany przez mnie, wykonany przez moją Mamę. Uwielbiam go, a ponieważ od pierwszej chwili jest w użyciu, na zdjęciach widać zagniecenia:)





Będzie szaro, będzie biało i czerwono:) 
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza Mała Sowa:)


20 komentarzy:

  1. o jejuuuusiu :) przesłodkie te renifery!!!
    a dla Mamy wieeeeeelkiii ukłon, kapa jest niesamowita po prostu, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Renifery cudowne, ale patchwork po prostu genialny, niesamowity i zazdraszczam posiadania takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak świątecznie i kolorowo u Ciebie,a narzuta rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne świąteczne kolorki, uwielbiam! Renifery bardzo mi się podobają, a narzutka to po prostu mistrzostwo!!! Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. i tenifery i kocyk są świetne, renifery rozgościły się też w moim domu, są rewelacyjne, po prostu jestem nimi zachłyśnięta, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne reniferki:) I kocyk super:) Idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony renifer ma coś z Rudolfa ;-)
    Wszystkie podbiły moje serce,ale ten je po prostu skradł! Gratuluje świetnego wzoru :-)
    Oczywiście patchwork uroczy i doskonale komponuje się z remiferkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ty to masz talent w tych małych łapkach. Całość wygląda przepięknie. Patchwork to dla mnie czarna magia więc tym bardziej jestem pod wrażeniem. Reniferki są przesłodkie. Buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne renifery! :) Szyłaś "z głowy" czy jakiś szablon masz?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe, miałam okazję widzieć te cuda osobiście a nawet dotykać:))) Piękności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie macie talent do szycia! :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne reniferki, a narzuta prześliczna!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Renifery świetne - jak wszystkie Twoje prace ale ta kapa mnie powaliła na kolana !!!!! Podziwiam i zazdroszczę - jest obłędna !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. I znów same cudeńka!! a mój mały reniferek od ciebie i tak jest najpiekniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Renifery cudne , napatrzeć się nie mogę :) Kapa piękna, bardzo świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. twoje reniferki są najładniejsze na świecie :) genialnie wymyśliłaś ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w reniferkach i patchworku... Czy mama szyje na zamówienie????
    Dasz znać na maila do mnie :)??? Proszę :)

    OdpowiedzUsuń