czwartek, 19 listopada 2015

Świąteczne zawieszki

Witam!
Świąteczne zawieszki już gotowe!
W tym roku nie zaskoczę Was niczym nowym - uszyłam serduszka, tildowe, małe i duże. Mniejsze przepikowałam guziczkami.
Powstały takie komplety:



Śnieżynkowa tkanina, nowość w moich zbiorach, oczarowała mnie zupełnie. Nie potrzeba żadnych zdobień, sama w sobie jest piękna!



Duże, tildowe serducha prezentują się równie pięknie:



Nie mogłam nie uszyć cudownych skrzydlatych serduszek. Tym razem wypchałam również skrzydełka, może tak jest lepiej?







Jedyna choinka, która chciała zaprezentować zawieszki:)


Tyle w dzisiejszym poście. Teraz szyję gwiazdki - dla odmiany:)
Pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa

21 komentarzy:

  1. Piekne serduszka Kochana :))) Aleez Swiatecznie sie zrobilo :)))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))
    Ps. Chodzisz mi od kilku dni strasznie po myslach :)) Juz niebawem sie dowiesz co i jak i dlaczego hihi :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te serdusia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszkowe zawieszki, bardzo podobają mi sie te z guziczkiem :) czerwona tkanina jest taka świąteczna, sama zamówiłam taką na wianki plecione :) skrzydlate serca cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzydlate serduszka są śliczne, ale pozostałym też nic nie brakuje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi uskrzydlonymi serduszkami, czekam na gwiazdki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko jak zawsze Twoje serducha są rewelacyjne, ale te gwiazdkowe skrzydlate po prostu odlot

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe serduszka!!! I te tkaniny, z których powstały też bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. UWIELBIAM SERDUCHA WSZELKIEJ MAŚCI;) aż z radości caps look

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne , zupełnie proste ale jakże pięknie prezentują się w tej tkaninie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne! szczególnie te ze skrzydełkami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzydlate serduszka są bajeczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne i świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ serduszniaście u Ciebie!!! Prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne!!! Wspaniałe poczyniłaś te serduszka! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śnieżynkowa tkanina jest przepiękna! Te serducha ze skrzydełkami wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko - Twoje serce jest piękne i te serducha też !!! Uwielbiam Twoje szycie - pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko serca zawsze były, są i będą w modzie :) A Twoje są wyjątkowo piękne :)

    OdpowiedzUsuń