niedziela, 8 listopada 2015

Zimowo!

Witam!
Zgodnie z obietnicą przedstawiam moją pierwszą zimową pracę - anielicę. Oczywiście zimową:)


Zimowe anioły zawsze bardzo podobały mi się u Anielskiej Szpulki 
( Szpuleczka w ogóle jest moim anielicowym guru:).
Tylko ja nie mam doświadczenia w szyciu z polaru, postanowiłam więc zrobić ją według własnego pomysłu. 
Tilda powstała zatem z mojego ulubionego projektu odkryto ramiennego (Tildas Atelier) z niewielkimi modyfikacjami. W sumie jestem zadowolona:)





 Golfik i kozaczki z pewnością ochronią ją przed zimnem:)
 

 Niniejszym sezon zimowy 2015 w Kąciku uważam za otwarty!
Wasza Mała Sowa już zimowa:)

23 komentarze:

  1. Podoba mi się jej strój, modnie i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna anielica :) Wdzianko śliczne i cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna!!! i to wdzianko z golfem boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna zimowa !!!!!
    U nas narazie wiosna, 17 stopni.Tylko wietrzysko !!!!
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo subtelna zimowa anielica -ślicznie Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja Wam powiem , że możecie mi zazdraszczać , możecie wzdychać i podziwiać ją a ona jest moja, cudna, idealnie uszyta, nienagannie wykończona, piekna w każdym calu i centymetrze moja Ci ona moja. Agatko dziękuję jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Agatko , miód na moje serduch te Twoje miłe słowa ;-) Dziękuję !!! Twoja Piękna Tilda jest perfekcyjna !!! Super - uwielbiam ją i Twoje wszystkie prace ;-) Ściskam mocno Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Komentując towoje pracę jestem mocno nudna bo poza cudeńka!!! nic innego mi nie przychodzi do głowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Anielica wygląda prześlicznie! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi teraz rozumiem dlaczego o Tildowej Anielince u mnie wspomnialas :)))) Twoja jest Piekna i do tego ciuszek ma Cuudny :))) Ojjj te chudzinki sama uszylam do tej pory dwie ,mooze i jeszcze na jakas sie skusze :)) Ale najpierw musialabym pokochac szycie ciuszkow ;))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Kochana :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no śliczna tilda, ubranko rewelacja, sama z miłą chęcią włożyłabym coś takiego nadchodzącej zimy :) Buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna anielica dopracowana w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co za cudowne wdzianko uszyłaś tej anielicy :) jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna anielica i do tego tak elegancko wystrojona, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna anielica i do tego tak elegancko wystrojona, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ona piękna!!!! Wspaniała anielica. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfekcyjna i na pewno stosownie ubrana jak na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń