poniedziałek, 16 listopada 2015

Zimowy wianek 2015!

Witam!
Kochani moi Obserwatorzy, pozwólcie, że przejdę od razu do sedna posta:)
Dzisiaj prezentuję mój pierwszy zimowy cudawianek! 
Kiedy go uszyłam, byłam bardzo zadowolona... Dzisiaj już trochę mniej, bo zdjęcia wyszły słabo i nie widać jego rzeczywistego uroku:) Wianek jest ładny - musicie mi wierzyć na słowo:)


Projekt jest mój. Baza - szara, pleciona. Pięć małych, białych gwiazdek z zewnętrznymi szwami. Każda przepikowana perełką. Pod każdą gwiazdkę dałam kawałek gazy - bardzo polubiłam ten efekt - potargane, pajęcze niteczki:)


Na dole umieściłam tkaninową etykietkę. Nie jestem do końca przekonana, ale na razie zostanie...







Ciekawa jestem, jak wypadnie na ścianie? Dowiem się niebawem, bo od pierwszego grudnia zaczynam przystrajać moje kąty:)

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego!
Sowa już zimowa:)

24 komentarze:

  1. Interesująco wyszło z gazą i kryształkami - bardzo efektownie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w nim, jest boski!!! i ta gaza, rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jak dla mnie prezentuje sie swietnie... I ja widze go tylko na zdjeciach... A wierze na slowo, ze w rzeczywistosci prezentuje sie duzo lepiej hihihi
    Sama jestem ciekawa efektu na drzwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny! ma swój klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. W wiankach jesteś mistrzynią. Choć nie moje kolorki to i tak bardzo mi się podoba, pomysł z gazą daje super efekt. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny wianek :) Gaza na prawdę świetnie się tu komponuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciach wygląda pięknie :) więc 'na żywo' na pewno jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest śliczny, już na zdjęciach jest zachwycający a co dopiero na ścianie, oj pieknie bedziesz miała

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, taki klasyczny, gwiazdy z perełką wyglądają świetnie. Pozdrowionka dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i ta gaza no po prostu kapitalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny wianek :) niestety teraz taka pogoda, że ciężko o dobre zdjęcia, obserwuję też, że u blogowiczów mniej postów jest jesienią niż latem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny wianek :) niestety teraz taka pogoda, że ciężko o dobre zdjęcia, obserwuję też, że u blogowiczów mniej postów jest jesienią niż latem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny jest! i nie musisz nas do tego przekonywać :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajny, troszkę coś innego i cudny jak zawsze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianki to twoja specjalność: - bardzo ładny, stonowany i elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny!!! Ja jeszcze nigdy nie uszyłam żadnego, ale Twoje zawsze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, wianek jest cudny !!!!!! Ja jeszcze ani jednego nie uszylam. A twoje to slicznosci.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba. Myślę, że wprowadzi prawdziwie świąteczny klimat :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie z pewnością prezentował się prześlicznie bo cudowny jest, mam nadzieję, że zdążę obejrzeć Twoje dekoracje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ihi Mala ,, i love your blog ,, you have a new follower
    Angelica

    OdpowiedzUsuń