wtorek, 22 grudnia 2015

Moje świąteczne mieszkanie 2015

Kolejne bezśnieżne święta...
Chyba trzeba się przyzwyczaić... 
Tylko gdy mieszka się wśród  iglastej, górskiej, wiecznej zieleni to nie takie proste. Pory roku zlały mi się w jedno, zawsze zielono i ciepło!
Dawniej uwielbiałam przystrajać mieszkanie w biel, srebro i złoto, wszędzie błysk i dużo brokatu. To tak ładnie pasowało, gdy śnieg był za oknem. 
Ostatnie lata zmieniły jednak moje upodobania. Przerzuciłam się na matowe ozdoby, wprowadziłam szarości i czerwienie.
Dzięki uzdolnieniom własnym i blogowych koleżanek, przystroiłam mieszkanie rzeczami pięknie wykonanymi i niepowtarzalnymi:)
Salon:

Wszystkie poduszki w wersji zimowej - oczywiście autorstwa mojej Mamy (patchwork także). Wyjątkiem jest ta z jeleniem, Biedronka:)


Zauroczyły mnie ozdoby z drewna. Powstały więc, wedle mojego pomysłu:


Sowy w kloszach także świąteczne:


Przepiękny, szydełkowy anioł to jeden z wielu prezentów od Bożenki:

Nad stołem panoszą się moje renifery XXL:) Obok półek wiszą przecudne ikony od Edytki

Nie mogę nie wspomnieć o moim ulubieńcu (teraz w zimowym ubranku)- najpiękniejszym z wiecznych kalendarzy:) Dziękuję raz jeszcze Olu!

I najważniejsze - choinka. W towarzystwie imponującej długości cotton gwiazd:)


W przedpokoju gałązki ustrojone w śnieżynki od Bożenki:



I zeszłoroczne ozdoby:


W małym pokoju mała choinka - maleńkie, koronkowe ozdóbki oczywiście od Bożenki, serwetka babcina:)

Zeszłoroczne Mijakołaje:

I na koniec kuchenne okno - śnieżynkowa girlanda zastępuje zazdrostkę. Wszystko dzieło Bożenki!

Wiele z pokazanych ozdób nie stoi w miejscach, w których bym je widziała. Przeznaczone są dla Małasówki, tak zajmą odpowiednie pozycje:) Ale jest przytulnie i bardzo cieszą moje oczy:)

Moi kochani, należą się Wam przeprosiny. Zaniedbałam bloga, rzadko się pojawiam. Za dużo spraw na koniec roku... Potrzebuję przerwy, bo nowy rok niesie ze sobą nowe wyzwania.
Życzę Wam Wesołych Świąt w gronie najbliższych i całuję serdecznie
Mała Sowa

25 komentarzy:

  1. Przeslicznie jest u ciebie. Mi tez sniegu brakuje...Tak jakos dziwnie i nie ma tak naprawde nastroju. Ale tak jak mowisz, chyba trzeba sie przyzwyczaic.
    Kochana nie stresuj sie. Zycze ci milych i spokojnych swiat.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie pięknie! Nawet bez śniegu czuć z daleka klimat Świąt :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie u Ciebie, bardzo pięknie, bardzo mi się podoba . Agatko zdrowych pogonych wesołych i pełnych łask Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, również dla Ciebie cudownych rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie! I przytulnie! Kuchenne okno najpiękniejsze chyba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne dekorację!!! Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana bardzo klimatycznie ozdobiłaś dom.. Chyba najbardziej zachwyciła mnie sama choinka z pasiastymi serduszkami :) Pomimo braku śniegu patrząc się na powyższe zdjęcia poczułam się świątecznie. Dużo zdrówka, uśmiechu i spełniana marzeń życzę. Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak u Ciebie świątecznie! wspaniałe ozdoby. Reniferki bardzo mi się podobają. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie , reniferki są cudne. Życzę Ci rodzinnych i spokojnych świąt. I jeszcze raz bardzo dziękuję za piękne skrzydlate serduszko i parę reniferków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, jak pięknie :) Wszystko tak dobrane i eleganckie. I mój skromny gadżet się odnalazł w tej dekoracji :*
    Spokojnych, dobrych i pełnych ciepła Świąt, Droga Sowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże Narodzenie to cudowny czas. Wszyscy już czekają na choinki blask. Na jej świeży zapach i kolorów moc. Na tę pierwszą gwiazdką w wigilijną noc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie u Ciebie :) pozdrawiam po świątecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu na co dzień, pogody ducha, spełnienia marzeń, aby nadchodzący rok spełnił Twoje oczekiwania. Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  14. Piękne ozdoby i pięknie udekorowany dom. Pozdrowienia i najlepsze życzenia na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zerkam na takiego samego reniferka i slimaczka, to była udana wygrana muszę przyznać:)
    Sówko wszystkiego najlepszego w tym nowym 2016r.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twój świąteczny domek :) Piękne poduchy i gwiazdki z drewna :)
    Najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

  17. W Nowym 2016 Roku życzę ci kochana – dużo zdrówka, pomyślnosci oraz nieustającej weny twórczej – buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  18. cudnie. kazdy kacik przepieknie udekorowany :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Było cudownie u Ciebie :) A teraz zapraszam do mnie na pierwszą moją rozdawajkę urodzinową:) http://niezchin.blogspot.com/2016/01/zapraszam-na-urodzinowe-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny wystrój :) trochę późno tu zajrzałam do Ciebie :( ale patrząc na te zdjęcia wrócił świąteczny klimat ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie to wszystko wygląda widać, że masz do tego rękę:).

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Moja Droga :)) Powiedz mi prosze gdzie zniknelas ???? Mam nadzieje ,ze u Ciebie wszystko wporzadku ??? Juz od jakiegos dluzszego czasu mysle o Tobie ,a Ciebie nie ma i nie ma , daaj znak zycia Prosze !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak tu przepięknie, że choć mamy wiosnę to zatęskniłam za zimą !!! Pozdrawiam serdecznie i będę tu zaglądać!!!

    OdpowiedzUsuń