piątek, 22 kwietnia 2016

Anielica i Sowiszki


 Witam!
Kolorowe Sowiszki (tak je nazwałam) uszyłam specjalnie do mojej nowej sypialni. Chociaż cała kolorystyka została już dograna (niebiesko - szaro - beżowa), to chciałam mieć jakiś kolorowy akcent. Zygzak chevron wpadł jakoś niespodziewanie w moje ręce, nawet nie spodziewałam się takiego efektu.
No a zamknięte oczęta sugerują oddanie się w objęcia Morfeusza...:)
Ps. Piegowatej sowy to ja jeszcze nie widziałam, ale zawsze musi być ten pierwszy raz:)




Anielica powstała niemal równocześnie. Takiego połączenia jeszcze nie stosowałam, ale żółty z szarym wygląda naprawdę ładnie. 
Uczesanie, charakterystyczne tylko dla moich anielic, pozwoliło na upięcie czegoś w rodzaju pół wianka z różyczek:







Tyle szycia!

 Nie da się ukryć - dawno mnie nie było.
Dopadł mnie syndrom wypalenia i blogowstrętu. Za dużo, za szybko i za często. 
W dodatku czas Małasówki zbliża się coraz szybciej...
Taka już jestem, że musi być dokładnie tak, jak chcę. I będzie, bo mimo że nadzoruję piętnaście rzeczy na raz, wszystko w końcu zgrywa się idealnie.
Czasu na szycie nie mam i rzadko udaje mi się coś stworzyć.  Nie wiem, co będzie dalej, ale postaram się nie zniknąć na dobre.
Pozdrawiam serdecznie!
m.s.
 

20 komentarzy:

  1. Miło Cię widzieć(czytać) :)
    Sówki wyszly bardzo fajnie, oryginalnie :)
    A anieliczka piękna - nie sądzilam, że żółć z szarością się tak dobrze zgra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze sówki, a anielica wprost czarująca!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze że się pojawiłaś, brakowało tu Ciebie bardzo, chociaż zdjęcie wsaw raz na tydzień jak idzie z urzadzaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że się odezwałaś , bo już zaczęłam się o Ciebie bać.. ;)
    chyba każdy przechodzi taki etap jak Ty, więc nie masz się czym przejmować ;)
    a sóweczki są przeurocze! :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że znów wpadłaś się pochwalić co porabiasz. Sówki są urocze miło będzie się w nie wtulić i zapaść w błogi sen. A anielica to bardzo subtelna i tylko róże we włosach dla kontrastu -super. Pozdrawiam serdecznie i zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówki dla mnie wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ze jestes....Czekalam cierpliwie i doczekalam sie ♥
    Sowki sa sliczne a anielica znowu cudna. Ja sie dziennie ciesze, jak widze twoj wianuszek na drzwiach. Czy moj mail dodarl ?
    Mam nadzieje ze nie znikniesz znowu na wieki.
    Pozdrawiam goraco ( mimo ze u nas bardzo zimno )
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna anielica!!!! Sowy bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna anielica!!!! Sowy bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo cieszę się z Twojego powrotu :-) piękne sowy i anielica obłędna :-) pozdrawiam sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Sówki są słodziutkie i aniołek również :)
    Jednak sówki są tak zabawne i są w radosnych kolorach , że zwyciężają :D
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie nie znikaj , nie teraz kiedy dałaś się odkryć :) Pięknie u Ciebie !!! Mnóstwo inspiracji , dla takich raczkujących w szyciu jak Ja zwłaszcza . Sówki piękne , kolorowe , radosne ! Aniołek w takiej kolorystyce prezentuje się genialnie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały comeback!!! Prace są prześliczne i cieszę się, że znowu tworzysz :))) Pozdrawiamy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie żółtego i szarego dla mnie od dawna jest idealne! :)
    Cudna anielica :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sówki urocze, a anielica cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciesze sie,że wróciłaś do naszego świata,sowy cudne a tilda iście wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękne te sówki. Wspaniałe. Anielina też boska. Witaj po przerwie. Cieszę się, że wróciłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. :)))) Piekne sowki :)))) Piekna lala :)) Ciesze sie Baardzo ,ze napisalas ,ze dalas znak zycia :))))) Cudenka szyjesz :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wróciłaś Sowo :) U mnie zamieszanie okołokomunijne :), więc mam straszne zaległości w czytaniu i komentowaniu, ale nadrabiam, nadrabiam :) Twoje Uszytki cudne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta anielica. Widać precyzję wykonania. Sówki też są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń